8 lipca 2016

Upominek z okazji obrony magisterskiej - box gratulacyjny

Hej!

Dziś przychodzę z czymś wyjątkowym... Z pracą, która okazała się dla mnie nie lada wyzwaniem, ale której ukończenie dało mi ogromną satysfakcję :-)

Pani Renata poprosiła o gratulacyjny exploding box dla córki, która obroniła tytuł magistra farmacji. Niby nic trudnego, ale na środku miało się znaleźć pudełeczko w kształcie książki, do którego można włożyć delikatną bransoletkę. Miały też pojawić się wybrane przez Klientkę teksty oraz motyw tekturkowej sowy. A, no i box miał być w kolorystyce fioletowej, granatowej lub bordowej. Wybrałam granat, sięgając po kolekcje Galerii Papieru i UHK Gallery :-)


Na wieczku pojawił się mały, papierowy biret, napis "Gratulacje" oraz kwiaty - to również były życzenia Zamawiającej.



Najwięcej trudności miałam z książeczką, bo wszelkie formy przestrzenne, wymagające milimetrowej precyzji, to moja zmora :P ale jakoś dałam radę i po jednym dniu mierzenia, kombinowania i klejenia, pudełeczko powstało. A później... trochę poszalałam z innymi dodatkami, które kojarzą mi się z farmacją :-)




Gdy uporałam się ze środkiem kompozycji, ścianki poszły już szybko ;-)




Przyznam szczerze, że jestem bardzo zadowolona z tego pudełeczka. Co więcej, Pani Renata tak się zachwyciła, że w dniu odbioru od razu zamówiła kolejne pudełko... a jakie i na jaką okazję będziecie mogli zobaczyć za jakiś czas ;-)

Życzę wszystkim wspaniałego weekendu!

Kasia Udalska

2 komentarze:

  1. jej, wygląda wspaniale! :) Sama mogłabym takie dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne :) baaardzo mi się podoba :) Ty to masz talent i wyobraźnię ;)

    OdpowiedzUsuń