30 czerwca 2016

Ręcznie robione kartki na różne okazje

Cześć!

O ile łatwiej jest na bieżąco wrzucać prace na Facebook niż na blog! Tam to tylko rach-ciach i gotowe, a tu nie dość, że trzeba coś napisać, to i zdjęć zwykle wybieram więcej ;-) Pora nadrobić zaległości i pokazać prace z ostatniego miesiąca. Nie było tego zbyt wiele, ale za to w kolejnych tygodniach będzie co pokazywać, nagle zostałam zasypana zleceniami i to tak różnorodnymi, że aż się sama dziwię. Będą eksplodujące pudełka, albumy na różne okazje, przestrzenne ramki... Ale to za jakiś czas, a dziś - kartki na różne okazje.

Jako pierwsza - kartka z podziękowaniem. Energetyczne kolory nowej kolekcji Lemoncraft. Bardzo lubię! :-)



Druga praca to kartki na roczek dla bliźniaków - rok temu miałam przyjemność robić kartki na chrzest święty tych chłopców :-)


Żywe kolory na karteczkach to zasługa papierów Magicznej Kartki i Galerii Papierów z niewielką domieszką Bo Bunny :-)

Kolejne prace to moje inspiracje dla Magicznej Kartki - elegancki czekoladownik oraz romantyczna, warstwowa kartka na dowolną okazję:





W tej ostatniej kartce użyłam kwiaty, które sama zrobiłam z papieru czerpanego. Teraz zbieram odwagę na próby z foamiranem ;-)

Mam do pokazania jeszcze dwie kartki ślubne oraz kronikę rodzinną, nad którą bardzo długo pracowałam, ale może nie wszystko na raz :-) Zaglądajcie więc w najbliższych dniach, jeśli jesteście ciekawi, co jeszcze powstało w pracowni Kasia Tworzy!

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia Udalska

3 komentarze: