15 lipca 2016

Upominek dla chłopaka - box gratulacyjny z okazji obrony

Witajcie!

W poprzednim poście pokazywałam Wam box dla świeżo upieczonej Pani Magister, która ukończyła studia na kierunku Farmacja. Dziś mam coś dla świeżo upieczonego Pana Magistra Inżyniera, który z kolei studiował na Wydziale Mechanicznym. Zbieg okoliczności, że w ciągu tygodnia miałam dwa takie zamówienia? Nie :-) Pani Agnieszka, która otrzymała pierwsze pudełeczko od swoich Rodziców tak się nim zachwyciła, że tego samego dnia zamówiła pudełko dla swojego Narzeczonego :-) Bardzo, bardzo się cieszę, gdy Zamawiający i Obdarowywani są tak zadowoleni z mojej pracy, że do mnie wracają ze swoimi kolejnymi pomysłami. A z tym drugim pudełkiem wcale nie było łatwo, ponieważ otrzymałam następujące wytyczne:

- kolory granatowy i szary
- zewnętrzny papier nawiązujący do wzorów matematycznych, obliczeń lub z kołami zębatymi
- na wieczku miejsce i data obrony, napis "Gratulacje", papierowy biret (od siebie dorzuciłam zwinięty dyplom ;))
- w środku na ściankach wybrane teksty, przy cytacie motyw pieniędzy, na jednej ściance sówka, a na środku boxa jakieś elementy nawiązujące do mechaniki: koła zębate, układy scalone, coś związanego z komputerami

Szczęśliwym zbiegiem okoliczności posiadałam papier Heidi Swapp z rozrysowanym planem budowy statku - i na dodatek papier jest niebieski! :-) Równie szczęśliwym trafem wygrałam kiedyś tekturki, wśród których było ogromne koło zębate - przeleżało kilka lat, bo nie miałam na nie pomysłu ;-) Reszta poszła już szybko :) Zapraszam do obejrzenia pudełeczka:









I jak? Z tego, co wiem, pudełeczko zostanie wręczone dzisiaj, 
ciekawe, jak zareaguje Pan Magister Inżynier ;-)

Ostatnio sporo tych pudełeczek u mnie... mam do pokazania jeszcze jedno,
w zupełnie innym stylu i na zupełnie inną okazję, ale o tym
następnym razem :-)

Życzę miłego dnia,
Kasia Udalska

5 komentarzy: