7 czerwca 2012

Czerwono-czarna kartka szuka właściciela

Jak fajnie, że dziś wolne - mam chwilkę, żeby zamieścić pracę wykonaną na wyzwanie KARTKI#33 na portalu Scrapujące Polki :) Jedynym wymogiem jest tym razem użycie czerwonych i czarnych dodatków, cała reszta - dowolna :) Ja skleciłam taką karteczkę:
Otwiera się troszkę nietypowo, bo na bok ;-)

UWAGA: gdyby ktoś chciał przygarnąć tę karteczkę, to jest ona do wzięcia. Nie wiem, czy znajdzie się ktokolwiek chętny, ale jeśli jakimś cudem zgłosi się więcej niż jedna osoba, przeprowadzę losowanie. Chęć przygarnięcia kartki można zgłaszać w komentarzu pod tą notką, do niedzieli 10 czerwca włącznie (do godz. 23:59).

10 komentarzy:

  1. ja pierwsza, ja pierwsza....jestem bardzo chętna....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po ukazaniu komentarza okazało się że nie jestem pierwsza....

      Usuń
  2. Jest śliczna, więc i ja się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z przyjemnością się zgłaszam :) jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dość że jest piękna to jeszcze na moje wyzwanie a losowanie w dniu moich imienin :-) Czego chcieć więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna karteczka:)mogę się zaopiekować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością przygarnę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wielką chęcią zapisuję się po karteczkę ;-)
    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń