28 kwietnia 2012

Ślubny organizer :)

Pierwszy z dwóch długich weekendów już trwa (idę do pracy 2 maja, dlatego mam dwa weekendy po 4 dni), mam nawet chwilę, żeby pokazać pracę, którą kilka dni temu skończyłam przygotowywać na wyzwanie #30 na blogu scrapki-wyzwaniowo. Wyzwanie polega tym razem na użyciu jako głównej bazy pracy papierowej torebki. Oprócz tego w pracy trzeba użyć sznurka i czegoś metalowego. Połączyłam w wyobraźni te wszystkie elementy i wyszło mi to, co od jakiegoś czasu za mną chodziło, a czego dotąd zmaterializować nie potrafiłam - nasz organizer ślubny :))

Dość uniwersalny tytuł na torebce sprawia, że teraz możemy do torebki wsuwać wszystkie ważne papierki dotyczące ślubu i wesela (rachunki, umowy, podpisy na karcie nauk przedślubnych), po ślubie natomiast organizer ten idealnie nada się jako opakowanie na pamiątki z tego Ważnego Dnia, albo jako album na ulubione zdjęcia (można je powklejać na ozdobione karty i luzem powrzucać do torebki, albo zrobić zbindowany albumik, a torebkę potraktować jako pokrowiec) :)

Chciałam, aby wyszło delikatnie i tak jakoś...kojarząco się ze ślubem :D Udało się?
Brązowo-biała kolorystyka powtarzać się będzie także na zaproszeniach ślubnych i na księdze gości :)

I zbliżenie na kwiatuszki - pokombinowane z kilku kwiatków, z ręcznie wycinanymi, szarpanymi i gniecionymi listkami, a na brzegach płatków kwiatów w niektórych miejscach odrobina złotego brokatu :)
Papierowe kwiaty i dziurkacz brzegowy MS pochodzą ze sklepu scrapki.pl
Jasnobrązowy tusz i perłowe ćwieki kupiłam w scrapcomie.

Organizer zapinany jest na dwa spinacze, nic się nie wyślizgnie ze środka ;)

Życzę udanej majówki! Ja właśnie wybieram się na pierwsze w tym sezonie grillowanie z przyjaciółmi! :))

4 komentarze:

  1. Fantastyczny pomysł:) Świetne miejsce na gromadzenie ważnych dla Was papierków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest śliczny i baaardzo romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cuuuuuuuuudowna torebka! i co ważne też bardzo praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń