19 kwietnia 2012

Eksperymenty z kształtem

Moje eksperymenty z kształtem kartek ograniczyły się dotąd do zrobienia półokrągłej kartki urodzinowej dla Rysy (do zobaczenia TUTAJ). Ostatnio jednak pojawiło się wyzwanie Karoli w Diabelskim Młynie, które polega na zrobieniu pracy o tzw. kształcie nawiasowym. Dodatkową wytyczną jest użycie co najmniej 5 warstw. Oba wymogi spełnia moja delikatna, pastelowa, wiosenna karteczka - pierwszy scrapowy twór po wielu dniach przymusowej przerwy :P Widać tu, że nabyłam mój wymarzony, wyśniony dziurkacz MS :))) Są też genialne papierowe kwiatki ze sklepu scrapki.pl oraz duży perłowy ćwiek ze scrapcomu :) Brzegi kwiatków w niektórych miejscach zostały pokryte odrobiną białej farby akrylowej, a brzegi papierów są szarpane i tuszowane brązowym distressem.

:-) śmigam wypróbować nowe nabytki, np. nagrzewnicę i pudry :))) bo wreszcie wzbogaciłam mój kącik i o takie cuda :D

8 komentarzy: