29 maja 2020

Majowy KIT LemonCraft - co z niego stworzyłam?

Ostatnio opowiedziałam trochę o Klubie Scrapbookingowym LemonCraft oraz pokazałam zawartość mojego Tajemniczego Pudełka na maj, a dziś chcę Ci pokazać, co wyczarowałam z zawartości KIT-u. Póki co udało mi się zrobić mini album w pudełku oraz jedną kartkę okolicznościową. Gdyby nie to, że ogranicza mnie czas, prac powstałoby więcej, bowiem zawartość Tajemniczego Pudełka wystarczy na wykonanie co najmniej kilku projektów. Zrobiłam dwie dość bogate prace i nie zużyłam nawet połowy przydasi! Każdemu serdecznie polecam majowy KIT od LemonCraft. Jeśli zastanawiasz się nad zakupem, nie zwlekaj zbyt długo - zestaw stworzony na bazie kolekcji papierów Sense and Sensibility będzie dostępny tylko do końca tego tygodnia! W przyszłym miesiącu pojawi się nowe Tajemnicze Pudełko, ale w totalnie innym klimacie, w innych kolorach i z inną kolekcją przewodnią ;-)

Jeśli przegapiłaś mój poprzedni wpis, w którym opowiadam nieco więcej o Tajemniczym Pudełku LemonCraft, zapraszam Cię TUTAJ. Nawet, jeśli nie masz czasu na czytanie, warto zajrzeć i rzucić okiem na zdjęcia ukazujące zawartość pudełka ;-)

Mini album w pudełku - praca z produktów z Tajemniczego Pudełka LemonCraft


Pierwszą pracą, którą stworzyłam z majowego KIT-u jest mini album w pudełku. Wykonałam go dla mojej Mamy, która lubi moje prace w klimatach vintage, dlatego też wybrałam papiery i dodatki utrzymane w beżu i brązach, które dodatkowo potraktowałam brązowym tuszem - a potem białą farbą kredową, żeby rozjaśnić to, co początkowo przyciemniłam. Cóż... kto zrozumie scraperkę? :P Tylko i wyłącznie druga scraperka, prawda? :-)

Najpierw ozdobiłam pudełko - ono też było w Tajemniczym Pudełku i przechowywało w sobie przepiękne papierowe różyczki. Początkowy zamysł był taki, że je udekoruję i posłuży do przechowywania zdjęć, ale... skusiłam się później na mini album w formie parawanu do środka ;-) Pudełko prezentuje się tak:



Powstało błyskawicznie, te cudne papiery, dodatki, koronki i kwiatki układały się same we wspaniałą kompozycję. Jestem z tego pudełka baaardzo zadowolona, uważam, że to jedna z moich najlepszych prac :D Nie zawsze trzeba być skromną wobec własnej twórczości ;-)

Albumik powstał jako drugi, ponieważ jest to zwykły parawanik, strony muszą być raczej płaskie - i tak tekturki i koronki sprawiły, że trochę się rozłaził samowolnie :P Ale czyż nie jest uroczy? ;-) Natomiast poszalałam trochę z okładką - na tyle, że później okazało się, że wieczko pudełka ledwo się domyka :D :P






Poza zdjęciami, bazą albumiku, napisami, brązowym tuszem i białą farbką, wszystkie przedmioty użyte do udekorowania mini albumu pochodzą z Tajemniczego Pudełka. Naprawdę jest tam tak dużo różnorodnych materiałów do rękodzieła, że można się obyć bez dodatkowych produktów :-)



Jak Ci się podoba moja praca?

Kartka okolicznościowa z majowego KIT-u LemonCraft


Ale, ale - to wcale nie koniec! Wspomniałam przecież, że udało mi się z KIT-u LemonCraft na maj stworzyć jeszcze kartkę okolicznościową. Jest w totalnie innych klimatach niż powyższy mini album w pudełku. Kartka jest... a z resztą, sama zobacz:



Co tu jest spoza Tajemniczego Pudełka? Tylko biała farbka, tekturowa ramka, motylki, drobniejsze kwiatki i napis. Papiery, baza kartki, koronka, cudne zielone listki (zakochałam się w nich!!) i zegar pochodzą z KIT-u LemonCraft :-) No same cuda!

Uwielbiam połączenie beżu/brązu i błękitu, a Ty? A ta zieleń, mam nadzieję, świetnie ożywia kompozycję i dodaje jej świeżości i soczystości, takiej wiosennej... ;-)

W głowie mam kolejne pomysły na następne prace z zawartości Tajemniczego Pudełka. Ach, gdyby tak doba była odrobinę dłuższa... :D

Jeśli zachwyciło Cię, co można stworzyć z produktu dostępnego w ramach Klubu Scrapbookingowego LemonCraft, swoje wyjątkowe, jedyne i niepowtarzalne Tajemnicze Pudełko możesz nabyć TUTAJ. Pamiętaj! Masz czas tylko do końca tego tygodnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz