20 maja 2020

Klub Scrapbookingowy LemonCraft - co znalazłam w majowym Tajemniczym Pudełku?

To wprost niemożliwe, że nie było mnie tutaj przez 9 miesięcy! W międzyczasie powstało tyle różnych prac, tyle się wydarzyło w moim życiu prywatnym i zawodowym... Nie sposób nadrobić to wszystko. Ale blogowania bardzo mi brakuje i pomyślałam, że dzisiejszy dzień jest wspaniałą okazją, by powrócić na łamy Papierowych Podarunków. A co się dziś wydarzyło? Kurier dostarczył moją paczkę z LemonCraft, a w niej... niezwykły, wyjątkowy, zachwycający i rozpalający kreatywność do czerwoności majowy KIT LemonCraft, czyli Tajemnicze Pudełko pełne cudnych papierów i kreatywnych dodatków, o którym chciałabym Ci dziś opowiedzieć nieco więcej. Zapraszam na wyjaśnienie, czym jest ów KIT oraz na małą fotorelację z otwierania tego prezentu :-)

Klub Scrapbookingowy LemonCraft - o co w tym wszystkim chodzi?


Idea KIT-u scrapbookingowego LemonCraft zrodziła się w naszych głowach już dawno, można powiedzieć, że żyły jeszcze wtedy ostatnie dinozaury :P Jak to jednak w LemonCraft często bywa, od pomysłu do jego realizacji jest dłuuuga droga, ponieważ zawsze chcemy, żeby to, co wychodzi spod naszych rąk, było perfekcyjne. Tak było i tym razem. Aż w końcu, w kwietniu, Ania obwieściła, że zaczynamy, że Klub Scrapbookingowy LemonCraft rusza! I jeszcze w kwietniu ukazało się pierwsze, limitowane Tajemnicze Pudełko. W kanałach social media LemonCraft ukazała się tablica nastrojów (in.: moodboard) wraz z tytułem KIT-u. Wiadomo było, jaka jest paleta kolorystyczna zawartości paczki, jaki ogólnie panuje klimat wśród KIT-owych przydasiów oraz że podstawą całego zamieszania jest przepiękna, romantyczna i delikatna kolekcja papierów do scrapbookingu Forget Me Not. KIT był dostępny na stronie LemonCraft zaledwie przez dwa tygodnie i - z tego, co wiem - cieszył  się dużym powodzeniem wśród scraperek w kraju i za granicą :-) Ja niestety musiałam sobie kwietniowy KIT odpuścić, ponieważ dolegliwości pierwszego trymestru ciąży nie szły w parze z kreatywnością, ale obiecałam sobie, że w maju już nie odpuszczę, choćby ciąć papiery i rzygać na zmianę! :P Szczegółowe informacje na temat majowego KIT-u znajdziesz TUTAJ :-)

Majowe Tajemnicze Pudełko - KIT scrapbookingowy LemonCraft, czyli co znalazłam w paczce


Idea Tajemniczego Pudełka LemonCraft jest taka, że znamy kolekcję bazową papierów do scrapbookingu, która stała się inspiracją do stworzenia danego KIT-u oraz atmosferę panującą w pudełku z przydasiami. Nigdzie jednak nie ma dokładnego spisu tych wszystkich wspaniałości, które w pudełku można znaleźć. Dlaczego? Dlatego, że każde pudełko różni się nieco zawartością. Oglądając relacje z otwierania pudełka, stworzone przez dziewczyny z Design Team'u LemonCraft wiedziałam już mniej więcej, co będzie w mojej paczce, ale dziś sama rozpakowałam mój prezent i widzę już kilka różnić :-) Np. to, że nie ma u mnie perełek w płynie, za to jest magiczna farbka w proszku od Fabriki Decoru. Nie dostałam też starych kartek z książek, natomiast w mojej paczce były przepiękne fakturowane, metalizowane papiery. To jest super! Oglądając live Emilki na kanale LemonCraft na Facebooku trochę się obawiałam, że zepsuję sobie niespodziankę, a jednak Ania potrafi każdego zaskoczyć - nawet swojego pracownika ;-)

Oto jak prezentuje się majowa tablica nastrojów do Tajemniczego Pudełka:


UWAGA: majowe Tajemnicze Pudełko LemonCraft kupisz w sklepie detalicznym LemonCraft, o tutaj: https://lemoncraft.pl/pl/klub-scrapbookingowy-lemoncraft-tejemnicze-pudelko/11745-klub-scrapbookingowy-lemoncraft-majowe-tajemnicze-pudelko-sense-and-sensibility.html

Główną rolę w tym miesiącu odgrywa przepiękna kolekcja papierów do scrapbookingu Sense and Sensibility. Ja ją uwielbiam, a Ty? Jest wspaniale vintage'owa, pasuje do projektów kobiecych i męskich, a arkusze w drobne kwiatuszki wielbię ponad wszystko! :D W mojej paczce z Klubu Scrapbookingowego LemonCraft znalazłam, oczywiście, pełną kolekcję główną papierów, arkusze Vintage Time z elementami do wycinania oraz.... a co ja będę mówić, sama zobacz!


Otwieranie Tajemniczego Pudełka jest jak rozpakowywanie prezentu. Ten dreszczyk emocji, niepewność, co znajdę w środku... a przy tym wszystko pięknie opakowane i związane wstążkami na kokardę :-) To prawdziwe dopieszczanie samej siebie, jeśli scrapbooking jest naszą pasją. Takie zakupy, ale jednak nie do końca zakupy: trochę niespodzianka, trochę upominek, trochę zabawa. Polecam na poprawę nastroju! :D



Wewnątrz paczki dużo mniejszych pudełeczek, skrywających przepiękne materiały kreatywne. Zobacz sama, co było w moim Tajemniczym Pudełku LemonCraft na maj:










Takie same, a jednak inne, czyli dlaczego każde Tajemnicze Pudełko jest inne?


Dlatego, że każda z nas jest inna, ale łączy nas chyba to, że wszystkie uwielbiamy niespodzianki, prawda? :-) Nie ma dwóch identycznych Tajemniczych Pudełek LemonCraft i dzięki temu każda z nas ma szansę na swoją oryginalną, kreatywną przygodę. Jesteś bardziej rozważna czy romantyczna? Ja zdecydowanie romantyczna! Oczyma wyobraźni już widzę te piękne, wielowarstwowe kompozycje na kartkach i pudełkach, które stworzę. Myślę też nad mini albumem albo ramką ze zdjęciem... Jeszcze nie zdecydowałam, ale jestem pewna co do jednego: zużyję majowy KIT scrapbookingowy LemonCraft do ostatniego przydasia! :D Wszystko mi się tu podoba i aż mi czacha dymi od pomysłów :-)

A Ty zdecydujesz się sprawić sobie wyjątkowy prezent? Myślę, że każda z nas na to zasługuje :-) Dołącz do Klubu Scrapbookingowego LemonCraft i... po prostu świetnie się baw. Zdradzę Ci jeszcze tylko, że tworząc prace z majowego kitu masz szansę wygrać KIT czerwcowy! Szczegóły akcji znajdziesz na fanpage LemonCraft, na który serdecznie Cię zapraszam!

Kasia Udalska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz