18 maja 2015

Scrap Life is sweet! :) SATW

Cześć!
Hello!

To było pewne, że zrobię kolejną pracę do tablicy inspiracji Scrap Around The World! :-) Zwłaszcza, że papier z nowej kolekcji Magicznej Kartki idealnie pasuje i do tablicy i do mojego zdjęcia! Użyłam też nowe maski z Agaterii, w których zakochałam się natychmiast po wypróbowaniu! Oto tablica SATW:
It was certain that I will do next project to the Scrap Around The World mood board! :-) Especially since the paper from the new collection Magiczna Kartka perfectly fits up to the mood board and to my picture! I used a new stencils from Agateria, I fell in love immediately after first use! Here is the SATW mood board:


A to już moja praca:
And here's my work:


I kilka zbliżeń:
And some close-ups:




Zainspirowały mnie I was inspired by:

- kolory (niebieski, trochę różu i odrobina fioletu) the colors (blue, some pink and a little bit of purlpe)
- obrazek z różami (użyłam papierowych kwiatów oraz maski z różyczkami) picture with roses (I used paper roses and stencil with roses)
- kolorowe kryształki colorful crystals
- tekstury textures

Pomagałam sobie bingo z wyzwania SnipArt:
I helped myself with SnipArt challenge bingo:

wybrałam linię: perełki - kwiaty - tekturka
I choose line: pearls - flowers - chipboard

A że tekturek tu nie brakuje, zgłaszam LO również na wyzwanie #4 I like challenges: z tekturką :-)
And I used a few chipboards, so I take part in challenge #4 at I like challenges: with chipboard :-)


Jutro wrócę z innymi pracami, więc do zobaczenia! :)
Tomorrow I will back with another works, so see you soon! :)

Kasia

14 komentarzy:

  1. Zachwycający scrap, świetnie skomponowany!

    OdpowiedzUsuń
  2. Great take on our Mood Board! I lo0ve your photo! All the best from SATW! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, radosna i bardzo kobieca praca.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful take on the moodboard! Thank you for joining us over at SATW xx

    OdpowiedzUsuń
  5. So Beautiful page!
    Thanks flor playing with us at SATW!

    OdpowiedzUsuń
  6. This is a really beautiful and elegant page! thanks for joining us at SATW!

    OdpowiedzUsuń
  7. So very pretty! Thank you for celebrating this special event with us at Scrap Around the World!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca!!!Dziękuję za wspólną zabawę ze Snip Art:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. VERY pretty page! Thanks so much for joining us at SATW for our EPIC event!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna praca! :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Snip Art :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Adorable layout! I love those soft colors! Thank you for joining the SATW challenge!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny, pastelowy LO, bardzo mi się podoba! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges!

    OdpowiedzUsuń