25 marca 2023

Kartka ręcznie robiona z ażurowym tłem

Powoli staję się specjalistką od tworzenia prac, które trudno sfotografować :-D Ostatnio wyzwaniem były zdjęcia kartki z przeźroczystym frontem, a dziś musiałam trochę powalczyć z fotkami kartki, której tło jest ażurowe... Jeszcze kilka nietypowych projektów i żadna sesja produktowa nie będzie mi straszna! ;-)



Moja dzisiejsza praca to pełna kolorów i wiosennej nastrojowości kartka ręcznie robiona z ażurowym tłem. Tło wykonałam, wycinając w białej bazie kartki (z Rzeczy z Papieru - polecam serdecznie, to moje ulubione bazy kartek: bielutkie, sztywne, równiutko zbigowane, po prostu idealne!) wzór wykrojnikiem. Posiadam dwa takie wykrojniki i jakoś rzadko ich używam, więc postanowiłam nieco przypomnieć sobie starsze przydasie ;-) 


Baza kartki jest na tyle sztywna, że nie zrobiła się giętka, nawet po wycięciu dużej jej części ;-) Choć przyznać muszę, że gramatura bazy nie ułatwiała wycięcia ażurowego wzoru wykrojnikiem, kartka kilka razy przejechała się przez BigShota :-)




Kartka powstała z papierów do scrapbookingu Lemoncraft - mojej ukochanej Tomorrow zmiksowanej z najnowszą Happiness. Cała praca wyszła zielona z dodatkiem różu, ale na koniec postanowiłam sypnąć jeszcze błękitem - w postaci perełek i motylków. Dzięki temu całość jest radosna i wielobarwna, zupełnie jak wiosna, którą uwielbiam :-)

Bardzo lubię tworzyć kartki ręcznie robione z mnóstwem dodatków. Kompozycję buduję od ogółu do szczegółu, dokładając i dokładając kolejne elementy - aż do uzyskania efektu, który w pełni mnie zadowala. Czasem trwa to kilka godzin, zdarza się, że ostatnie detale dodaję dopiero następnego dnia, ale tutaj zadziałała wena. Usiadłam przy biurku i w godzinę skleiłam całą pracę :-D 


Na koniec jeszcze jeden rzut oka na całość kompozycji - ażurowe tło świetnie dodaje lekkości i fajnie kontrastuje z bogatą kompozycją po drugiej stronie frontu kartki. Piękny różowy kwiat z materiału to dzieło mojej scrapowej koleżanki Ewy Argalskiej. Dodałam jeszcze tylko kilka plastikowych listków, zielony woskowany sznurek, trzy rodzaje koronki i trochę gazy. Tak powstała wiosenna, energetyczna propozycja kartki na każdą okazję! :-)



Jeśli tu jesteś - bardzo dziękuję za Twoją obecność. Proszę, zostaw po sobie znak w postaci komentarza, żebym wiedziała, że powrót do blogowania ma jakikolwiek sens ;-) Pozdrawiam serdecznie! Kasia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz