4 sierpnia 2013

Na ślub koleżanki :-)

Witajcie!

Upalna sobota minęła nam pod znakiem radości i zabawy, bowiem moja bardzo dobra koleżanka ze studiów brała ślub :-) Ślub był piękny, wesele wspaniałe, a Państwo Młodzi wyglądali przepięknie!

Przygotowałam dla Nich taką kartkę:
Połączyłam krem i czekoladę z odrobiną mięty, chciałam, aby wyszło elegancko, świeżo, lekko...
Wykorzystałam papiery Gaj Oliwny UHK Gallery, pokochałam tę kolekcję od pierwszego wejrzenia :)

Wstążka w kropki to pozostałość opakowania prezentu ślubnego, jaki dostaliśmy od Kuzynki :) Wykorzystałam nie tylko otrzymane podarunki, ale i fragmenty z opakowań :D
Kartka jest ozdobiona także w środku. Górna część zawiera wpisane życzenia, na dole jest kieszonka z cytatem, a w kieszonce prezent ;-)
Mam nadzieję, że Alicji i Marcinowi kartka się spodobała :-)

Weekend za nami, czas powrócić do obowiązków zawodowych... ;P Udanego tygodnia!

6 komentarzy:

  1. Piękna kartka :) Bardzo lubię takie kolorystyczne połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, mam nadzieję że odreagowałaś na weselu :)
    Bardzo fajnie wygląda połączenie mięty z brązem, ja jakoś nie mogę się przekonać do mięty, a chyba nie słusznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekna kolorystyka, zwiewnie i delikatnie zarazem

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna jest! Kolorki bardzo ciekawie zestawione. Na pewno sie spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest piękna... Połączenie kolorów jest fenomenalne!

    OdpowiedzUsuń