2 czerwca 2011

Crazy Love oraz chwalę się :D

Dziś przedstawiam Wam radosny, kolorowy scrap :) Spodobało mi się scrapowanie czarno-białych zdjęć, bo można dowolnie szaleć z kolorystyką dodatków ;))
Użyłam tu papierów ILS, UHK Gallery oraz scrap.com.pl
A także: samoprzylepne literki, różne papierowe kwiatki, niebieskie i zielone krople akrylowe, turkusowy tusz Latarnia Morska - wszystko ze scrappeelu :)
Do tego garść guzików pochodzenia różnego, filcowy motyl z wygranego u Malflu candy i dziurkaczowe listki z papieru w białe kropeczki, który nabyłam w Empiku :)

Scrap radosny, bo i powód do radości mam :) Pamiętacie TĘ LIFTOWĄ KARTKĘ? Otóż autorka, której pracę liftowaliśmy, czyli Kobens wyróżniła właśnie moją karteczkę!! Jestem niesamowicie szczęśliwa z tego powodu, ponieważ był to pierwszy lift w moim życiu, no a poza tym po raz pierwszy ktokolwiek gdziekolwiek wyróżnił mój scrapowy wysiłek :))) Bardzo miłe uczucie! ;D Co prawda - z tego, co widzę, to Forumowicze głosują raczej na inne lifty cudownej pracy Kobens, ale fakt, że sama autorka doceniła moją pracę naprawdę dodaje skrzydeł i do szczęścia w zupełności mi wystarczy ;))

3 komentarze:

  1. gratuluje wyróżnienia!:) a LO bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję!! A Twoja praca BARDZO mi się podoba:) Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. FAntastyczne zwariowany Lo!!!!!!! Co do karteczki bardzo gratuluje i w 100% procentach popieram decyzję Kobens!!!

    OdpowiedzUsuń