21 czerwca 2011

Przerwa

Witajcie!!
Dziś przybywam tu tylko po to, aby powiadomić Was o mojej krótkiej przerwie - i od blogowania, i od scrapowania. W dniach 22-26 czerwca zaplanowałam wyjazd w góry, odezwę się jakoś po powrocie ;)

Gdybym w tym czasie wygrała jakieś Candy to bardzo proszę, czekajcie cierpliwie na maila ode mnie i nie losujcie nowego szczęśliwca!! ;)) :P

***
DOPISEK: 22.06, godz. 14:38

Jakie szczęście, że w natłoku przedwyjazdowych spraw zdążyłam na chwilkę zajrzeć na blogi!! :)
W wyzwaniu #20 na blogu Lemonade moja praca (album dla Poli) dostała wyróżnienie!! :) To moje pierwsze wyróżnienie wśród blogowych wyzwań, więc tym większa moja radość :)) Dziękuję! :*

Chciałam też poinformować o możliwości wygrania nowiutkich, cudnych papierów w scrappeelu, zapisy na te cudowności---> TUTAJ.


Korzystając z dzisiejszego szczęścia w Lemonade ;) zapisuję się też na blogowe candy, gdzie do wygrania nowe wspaniałe kolekcje papierów :) Wy też spróbujcie!! Zapisy---> TUTAJ :)

A teraz - w doskonałym nastroju - mogę jechać w góry ;)

ps. bardzo przepraszam, ale nie wchodzą mi żadne zdjęcia, nie wiem dlaczego :/ a nie mam teraz czasu, żeby nad tym posiedzieć, mam nadzieję, że brak bannerów mnie nie dyskwalifikuje!!

2 komentarze: