17 czerwca 2011

Scrap rocznicowy

Ostatnie dni nie są dla mnie łaskawe. Tylko stres i płacz. Mam nadzieję, że za niedługo się to skończy - szczęśliwie... Tymczasem cierpię na bezsenność (związaną z moimi stresami), siedzę więc po nocach i dłubię kolejne prace. Zrobiłam ostatnio kilka kartek, ale jeszcze nie mogę ich pokazać. Za to mogę pokazać efekt minionej nocy.

Na poprawę humoru zrobiłam sobie scrapa rocznicowego. Za 10 dni świętujemy z moim Skarbem 3 rocznicę naszego MY :) W związku z tym postanowiłam w końcu oscrapować zdjęcia z naszej trzeciej randki :)) Faaajnie było na początku: kocyk, łąka (albo park) i my, wpatrzeni w siebie i w niebo... Mmm... Aż się rozmarzyłam ;) Wrzucam zdjęcia i biegnę do pracy!

Papiery to mix kolekcji ILS i Galerii Papieru. Napis "razem" z małżeńskiego zestawu słówek ze Scrapińca. Guziki zewsząd ;) Skrawek papieru w grochy, turkusowy i zielony tusz, glossy accents - ze scrappeelu. Koronka od babci.

ps. wszystkim wybierającym się na zlot życzę szczęśliwej podróży, niezapomnianych wrażeń, niekończącej się gotówki i owocnego scrapowania! Ja niestety nie mogę uczestniczyć w tym wielkim wydarzeniu :( może za rok...?

6 komentarzy:

  1. Ohh niech w Twoim życiu znowu zaświeci słoneczko i łzy pójdą w zapomnienie a stresy zamieniły się w radość.

    Piękny scrap :) Kolejnych takich szczęśliwych lat życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A co to za stwierdzenie ze fajnie bylo na poczatku? To co teraz jest juz nie fajnie? Oj Kochana jesli tak to trzeba to naprawic, ma byc fajnie!!! Bo fajni jestescie. Super scrap

    OdpowiedzUsuń
  3. witaaminkaa - dziękuję :* niestety nie jest to zależne ode mnie i po prostu muszę przeczekać... Mam nadzieję, że przed nami jeszcze mnóstwo szczęśliwych, wspólnych lat! :) Dzięki! :*

    dagetART - ależ oczywiście, że nadal jest fajnie :))) Chodziło mi o to, że jest zupełnie inaczej niż wtedy, początki związku mają swój urok ;)) choć nie twierdzę, że głęboka miłość ich nie ma :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie upamiętniłaś Waszą rocznicę! Super scrap.

    Życzę Ci jak najszybszego, pomyślnego poukładania spraw, zero stresów i duuuużo uśmiechu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana!!!!
    Prześliczny radosny scrap i w kontraście strasznie smutna notka....
    Wierzę, że wszytko Ci się poukłada... A w najgorsze dni pamiętaj, że żebyśmy mogli docenić piękno świecącego słońca czasami
    muszą być chmury i deszcz...
    3maj się Kochana ! Duże buziaki!!!
    A kartkę masz ode mnie na ślub zagwarantowaną!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesoły i śliczny ten scrap, ładna z Was para :)
    Przeżywam teraz coś podobnego, co prawda jakoś niespecjalnie się stresuję, ale jestem już zmęczona tym wszystkim. Też niestety nie pojawię się na zlocie, jak zwykle idealnie pokrył mi się z sesją, więc zamiast ze scraperkami, będę siedzieć z literaturą oświecenia i romantyzmu :(

    OdpowiedzUsuń