9 czerwca 2011

Tylko bzykanie im w głowach!!

Uwielbiam mieć wolne - i od pracy, i od nauki. Od wczoraj prawie nic nie robię, tylko scrapuję :D Oscrapowałam sobie zdjęcia Ukochanego, zrobiłam niespodziankę dla koleżanki, zaczęłam przygotowywać podziękowanie dla Promotora i wykonałam dwie kartki. A dziś zrobiłam dwie prace na kolejne wyzwania u Scrapujących Polek :) Pierwszą pracą jest atc na wyzwanie #67. Praca ma zawierać w sobie owada, za wyjątkiem motyla ;)) Zdecydowałam się na pszczółkę, która lubi bzykać ;)))


Jest to moje pierwsze w życiu ATC. Wiedziałam, że to mała forma, ale dopiero po przycięciu bazy przekonałam się, że AŻ TAK mała :P Ale jakoś sobie poradziłam :) I jak już skończyłam, to wzięłam się za wyzwanie Mixedmedia... Ale o tym w następnej notce ;)))

Bardzo, bardzo Wam dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze!! :* i za coraz liczniejsze odwiedziny na moim blogu :))) Bardzo mnie to cieszy! :D

Papier i tusz, wykorzystane w powyższej pracy pochodzą ze scrappeelu, pozostałe materiały to kolorowe brystole z papierniczego oraz czarny żelopis :P

3 komentarze:

  1. ooooo jaka milusia, bo te zywe takie slodziutkie to nie sa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nieźle ci to wyszło ;) Najpierw fajny Krecik, teraz zabawna pszczółka... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śmieszna i sympatyczna pszczółka :) Świetnie poradziłaś sobie z malutką formą, super ATC!

    OdpowiedzUsuń