20 czerwca 2011

Notes na słowa - środek, cz. 1

Jeszcze dziś stresy i smutki powinny odejść w zapomnienie, już jest prawie dobrze :)) Myślę nad jakimś candy, jak uzbieram odpowiednią ilość rzeczy, to ogłoszę zabawę :)

Rozochociłam się wczoraj z tym notesem na cytaty i ozdobiłam 3 pierwsze strony. Każda jest w innym stylu i taki misz-masz będzie chyba cechą charakterystyczną całego notesu ;D

Strona 01:
Taki styl odpowiada mi najbardziej i mogłabym w ten sposób ozdobić cały notes, ale chyba byłoby wtedy zbyt nudno (to jednak jest te 36 kartek). Wykorzystałam gniecione strony ze starej książki, które potraktowałam tuszem distress tea dye (scrapki.pl), dodałam papier eight, który potuszowałam na brzegach tuszem Latarnia Morska (scrap.com.pl), dodałam motyla wyciętego z papieru z Galerii Papieru, wpisałam cytat i...już :)

Strona 02:
Jak widać - w zupełnie innym stylu :P Mamy tutaj prostokąt wycięty z papieru Usłane Różami z Galerii Papieru, róże wycięte z papieru zakupionego w scrappeelu i brzegi wytuszowane tuszem Latarnia Morska. No i cytat ;)

Strona 03:
I znowu coś innego - dla mnie nowa sprawa ;) Papier (był ecri) potraktowałam domowej roboty mgiełkami (tu wielkie podziękowania dla Tusi :*). Najpierw popsikałam wszystko mieszaniną wody, distressa (crushed olive i perfect pearls (sour apple), później dodałam jeszcze delikatną mgiełkę: woda + perfect pearls (blue raspberry). Gdy już się wszystko dobrze wysuszyło, odtargałam paski z papieru Galerii Papieru i UHKGallery, zapisałam cytaty i przykleiłam do tła :)

I jeszcze 2 i 3 strona razem :)


Myślę, że teraz dość często będę uzupełniać strony w notesie, pokażę Wam je jednak chyba dopiero w lipcu, albo na sam koniec czerwca. Dziś bowiem przyjeżdża do mnie na kilka dni mój Skarb, jutro jadę złożyć w dziekanacie pracę magisterską, w środę idę na urodziny do babci, w czwartek wyjeżdżam w góry, wracam w niedzielę, ale do środy będę się przygotowywać do obrony i 30 czerwca będę się bronić (mam nadzieję) :))

Ale jak już wrócę, to na dobre ;))

5 komentarzy:

  1. o, extra pomysł z prowadzeniem takiego notesu :) fajne wpisy

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny notes, postarzanie wyszło ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysl na notes z ulubionymi cytatami.
    Powodzenia na obronie! Trzymam w kciuki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł z notesem na ulubione cytaty i fajnie go zapełniasz :)
    Życzę miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń