2 czerwca 2011

Wiosna pełną gębą!

Znów to zrobiłam - zliftowałam swoją własną pracę :D Asia prosiła, bym zrobiła dla Niej coś na wzór TEJ kartki. Trochę popłynęłam, więc efekt końcowy dość różny, ale Zamawiającej się spodobało, więc chyba nie jest źle ;)

O ile pierwsza strona jest dość delikatna, lekka i wiosenna, o tyle wnętrze kartki zaskakuje soczystością barw i swoją "letniością" :D Środek prezentuje się tak:


Do zrobienia kartki użyłam papierów ILS i Galerii Papieru, różnych papierowych kwiatów, perłowych ćwieków, fioletowego i brązowego tuszu Latarnia Morska ze scrappeelu, kilku materiałowych kwiatków, perełek i małych motylków z dziurkacza :)

Bardzo dziękuję za wszystkie przemiłe słowa, które kierujecie w stronę wykonanych przeze mnie prac!! :* Z czasem postaram się na tyle zapanować nad czasem, żeby znaleźć chwilę na odpowiedzi na Wasze komentarze, chociaż...nie wiem, kiedy mi się to uda...

Mam ambitny plan, aby z miesiąca na miesiąc dodawać tu coraz więcej moich prac, aż dojdę do 30 miesięcznie ;) Z drugiej jednak strony nie chcę iść w ilość, zapominając przy tym o jakości... No, zobaczymy, co z tego wyjdzie :) Od 8 czerwca wpada mi niespodziewany tydzień wolnego od pracy, na studiach już wszystko zaliczone, praca magisterska prawie ukończona, więc może będzie więcej czasu na scrapowanie :))

2 komentarze:

  1. przepiękna:) przy okazji zapraszam do siebie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten środek mnie zaskoczył - pozytywnie. Taka jakaś energia z niego tchnęła :D

    OdpowiedzUsuń