19 czerwca 2011

SS#67

Skusiłam się i...pierwszy raz w życiu zrobiłam coś według mapki!! I może dlatego potraktowałam mapkę tak dosłownie... ;)) Ale z efektu końcowego jestem nawet zadowolona, zabawa była fajna i chyba się rozochocę w kwestii mapek :D Jakoś nigdy się do tego nie umiałam przekonać, sama nie wiem czemu, ale teraz to już chyba nawet nikt mnie nie będzie musiał namawiać... ;)) Zrobiłam sobie taką turkusowo-zieloną karteluchę wg mapki nr 67 na blogu Sasya-sketches :):
Chyba tego tu za bardzo nie widać, ale w zielonym papierze jest wycięte koło, pod spodem podklejony jest papier turkusowy - na podwójnej porcji taśmy 3D :D W rzeczywistości daje to efekt fajnego okienka :)

Użyłam: cudne papiery z UHKGallery, napis ze Scrapińca, kwiatki i oliwkowy distress ze scrapki.pl, akrylowe krople, glossy accents i turkusowy tusz - ze scrapcomu :)

Bardzo Was proszę - trzymajcie dziś za mnie mocno kciuki!! To ostatni dzień nadziei... Jak się uda, to z tej radości chyba zorganizuję candy! :P

2 komentarze:

  1. Ależ Ty pracowita jesteś, wystarczy na chwilę spuścić Cię z oka i mam tyle zaległości w oglądaniu Twoich prac :)
    Wszystkie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Очень симпатично!
    Благодарим за участие в блоге s'Sketches!

    OdpowiedzUsuń