18 czerwca 2011

Dziewczęce pudełeczko :)

Pamiętacie jeszcze album dla Poli? W związku z tym, że ma to być pamiątka na lata - postanowiłam podarować go w pudełku. Pomyślałam, że tym razem rozsądnym krokiem będzie kupno gotowego, solidnego pudełka. Po wielu dniach poszukiwań trafiło na proste, białe pudełeczko z Ikei. Ozdobiłam tylko jego wieczko :) Pudełko znacznie odbiega kolorystyką i stylem od samego albumu, ale pomyślałam, że skoro będzie ono spoczywać w pokoju małej dziewczynki, to musi być radośnie, dziecięco i kolorowo :) W związku z tym, że pudełko jest trochę większe od albumu, można tam przechowywać także inne pamiątki z dzieciństwa :)
Papier z Lemonade, tusz w kolorze fuksji, literki naklejki i duży ćwiek pochodzą ze scrapcomu, kluczyk ze Scrapińca, papierowe kwiatki oraz distressy (spun sugar i tea dye) są ze scrapki.pl :)

Wiem, że ostatnio rozpędziłam się z dodawaniem prac, ale to dlatego, że od przyszłego tygodnia do końca miesiąca będę mieć mały przestój :P

2 komentarze:

  1. Śliczne, dziewczęce pudełko:) Bardzo mi się podoba, sama chciałabym takie dostać, razem z albumem oczywiście :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym miała znów 8 lat, byłabym zachwycona takim prezentem :)

    OdpowiedzUsuń