14 czerwca 2011

Jego urok i czar... ;)))

Nie mogłam się oprzeć - MUSIAŁAM oscrapować te zdjęcia :D W związku z tym - po scrapie refleksyjnym i romantycznym przyszedł czas na scrap z uśmiechem :) Swoją drogą: to już mój 3 LOsek w tym miesiącu!! :)

Misiek mój niewątpliwie ma nieodparty urok osobisty ;))) Ten scrap to taka mała zemsta za to, że zawsze mi do zdjęć takie głupie miny robi!! Niewiele mam fajnych fotek, przy robieniu których On się nie wydurnia. Ale i tak bardzo bardzo Go kocham :)

Literki z wyrazu "osobisty" zostały wykonane poprzez - napisanie w Wordzie, wydrukowanie na bloku technicznym, pocięcie w kosteczki, poszarpanie brzegów nożyczkami, potuszowanie brzegów jasnobrązowym tuszem i pokrycie glossy accents. Bardzo lubię ten sposób tworzenia literek, bo wyglądają trochę jak naklejki :) a wychodzą taniej :D

Papier, tusze (brązowy, turkusowy) - scrap.com.pl
Literki-naklejki - scrapki.pl
Reszta to farby akrylowe, stara klisza fotograficzna, czarny żelopis, resztki irchy, guziki od Iwonki :* i bawełniana tasiemka ze starego sweterka :D


ps. Nebri zaprasza na wypaśne Candy!! :)

2 komentarze: