28 czerwca 2011

Kartka urodzinowa dla Iw :)

Jak zapowiadałam wczoraj - dziś przyszłam pokazać kolejną kartkę urodzinową, dla kolejnej wspaniałej osoby :) Wiem, że kartka się spodobała obdarowanej i to jest najważniejsze! :)

Dzisiejsza propozycja nieco bardziej delikatna, taka trochę romantyczna :) Użyłam papierów z Galerii Papieru (z kolekcji Usłane Różami i Tajemniczy Ogród), kremowej wstążeczki, papierowych różyczek, materiałowego kwiatka, dziurkacza brzegowego, kartonika ze Scrapińca i strony ze starej książki, którą potraktowałam distressem. Stempel pochodzi z Lemonade, a odbity jest brązowym tuszem Latarnia Morska ze scrappeelu, z tego sklepu pochodzi również glossy accents, którym podkreśliłam kwiaty i listki wewnątrz kartki :)

Pojutrze obrona. Trzymajcie kciuki!! Wrócę tu już jako pani magister, a przynajmniej taką mam nadzieję ;) i ponadrabiam wtedy zaległości w scrapowaniu! :)

10 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka...

    PS Mocno trzymam kciuki i życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartka :D A obrona... ufff ;))) Ale będzie raz dwa i po bólu ;) Trzymam kciuki również!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, zarówno z zewnątrz, jak i w środku :) kciuki zaciśnięte!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna kartka! tez mam te papiery i jakoś nie potrafię ich pociąć, a u Ciebie ślicznie się skomponowały w całość. życzę powodzenia na obronie - to już tylko formalność. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. aha.. i kciuki zaciskam :)
    będzie dobrze, to tylko kupa strachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka prześliczna, cudowne klimaty. Też bardzo lubię te papiery;)
    No i- trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka super, ma klimat:-) Trzymam kciuki:-) Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też trzymam w kciuki nawet jak już po ;) Bardzo lubię te papiery wewnątrz kartki. Ślicznie Ci wyszło i bardzo romantycznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham tę kartkę.Dokładnie takie kolory i taki styl uwielbiam. Dziękuję;*

    OdpowiedzUsuń