27 czerwca 2011

Urodziny w fioletach

Wczoraj szczęśliwie wróciłam z krótkich, ale udanych wakacji :) Dziś natomiast rozpoczęłam przygotowania do obrony... Ale jeszcze tylko 3 dni i zaczną mi się prawdziwe (i ostatnie!) wakacje, więc od początku lipca będę scrapować do woli, przez długie 2 miesiące ;)) a może i dłużej :D

Dziś pokazuję kartkę urodzinową robioną dla wyjątkowej osoby, która uwielbia kolor fioletowy - co też widać  na kartce ;)) Mam nadzieję, że obdarowanej się podobało :*

Papiery Lemonade i UHKGallery, duuużo fioletowego tuszu Latarnia Morska ze scrappeelu, z tego samego sklepu fioletowe papierowe kwiaty i cyferki-naklejki (były różowe), które dodatkowo pokryłam glossy accents. Dorzuciłam też kilka dziurkaczowych listków, perełki, dwa fioletowe guziki, dziurkaczowe brzegi, szeroką cieniowaną wstążkę i powstała taka oto karteczka, moim zdaniem przyjemna dla oka ;)

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam jutro - na kolejną urodzinową kartkę, którą zrobiłam dla kolejnej wyjątkowej osoby :)

8 komentarzy:

  1. Piękna, bardzo mi się podoba to połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarna Kobietka28 czerwca 2011 14:06

    Kartka bardzo ładna. Obdarowanej na pewno się podobało ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetna karteczka, taka bardzo pozytywna. A ja właśnie zaczęłam wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna floletowa kartka :)))
    A ten brzeg jest taki fioletowy, czy to tusz? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, dziewczyny! :* Natalko, jeśli chodzi Ci o brzeg na froncie, to jest potuszowany fioletowym tuszem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No jasne,że się podobała ;-))) wszak dziękowałam u siebie,za piękne kartki,a ta wiodła prym;-))

    OdpowiedzUsuń