31 lipca 2015

Wakacyjny scrap

Witajcie!

Mój aparat nadal jest na urlopie i musiałam robić zdjęcia tak zwanym ziemniakiem ;-) ale czas mnie naglił, bo dziś kończy się wakacyjne wyzwanie w Magicznej Kartce, a przecież od ponad tygodnia leżało mi na biurku zdjęcie, idealne do tego wyzwania... :-) 


Odgrzebałam się też z zaległości w pracy, więc dziś w południe znalazłam czas, by sięgnąć po fotkę, papiery i media i trochę się pobawić. Efekt mojej zabawy jest taki:


Pracę utrzymałam w wymaganych kolorach: turkus, zieleń, pomarańczowy i żółty. Jest też wakacyjna fotka, a zatem i wakacyjny klimat, zwłaszcza, że dodałam statek i rybkę! :)

W pracy wykorzystałam papiery Magicznej Kartki:
- w roli głównej Lekki Jak Puch 006
- listki zrobiłam z papieru Głębia Koloru 03
- a kształt kompozycji wyznaczają ornamenty, wycięte z papieru Wyspa Motyli 02

Swoje miejsce na scrapie znalazły też niebieskie różyczki :)

Użyłam sporo mediów: tusz kredowy, perfect pearls, gel medium, perłową mgiełkę, czarną farbkę wodną, tusze pigmentowe, perełki w płynie... Dla ciekawszego efektu dodałam cekiny w dwóch odcieniach: trawiastej zieleni i morskiego turkusu.

Trochę szczegółów:




I jak Wam się podoba? Bo ja jestem zadowolona z efektu, szkoda tylko, że zdjęcia kiepskiej jakości... Ale nie narzekam już, idę robić album, na który ktoś bardzo czeka :-)

Miłego, słonecznego weekendu!
Kasia Udalska

7 komentarzy: