7 lipca 2015

Kartka w stylu schabby chic - do mapki

Witajcie!!

Miało być chłodniej, miał być deszcz, a u mnie nadal upały i bezchmurne niebo... A jak u Was przedstawia się sytuacja pogodowa? :-D

Wczoraj wieczorem miałam trochę stresów, niestety związanych z prowadzeniem firmy... Zawsze staram się spełnić w 100% oczekiwania Klienta i gdy komuś coś nie pasuje, to często to odchorowuję. Aby złagodzić wieczorny ból żołądka i umożliwić sobie jako tako spokojny sen, sięgnęłam do mojego "uspokajacza" i skleiłam kartkę do mapki Cardabilities:


Mapkę potraktowałam dość dosłownie, pilnując, by to nie kompozycja, a szczegóły wyróżniały całość. Użyłam przepięknych papierów Lemoncraft z najnowszej kolekcji 'Wieczne Lato' autorstwa Klaudii Szpunar i okazało się, że ta kolekcja ma dwa oblicza: jedno to soczyste, energetyzujące barwy, a drugie to łagodne pastele w stylu shabby. Na mojej kartce króluje właśnie ta shabby wersja :-)




Mamy tu piękny button i kwiat z kompletu, płatki obsypałam miodowym brokatem, dodałam też miętową wstążkę vintage, tekturową ramkę, metalowe listki rozbielone gesso i kilka cekinów w morskim kolorze. Brzegi papierów rozjaśniłam białym gesso. 

Ze względu na miętową kokardkę, kartkę zgłaszam również na najnowsze wyzwanie Kartkowe ABC - M jak Mięta

Życzę Wam cudownego dnia,

Kasia

6 komentarzy:

  1. Aww, this is absolutely wonderful Kasia!!
    The design look stunning and I am in love with that beautiful flower as well! :-)
    Take care!!

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! This card really POPS ... I love the flower/ribbon and the birds pin is the perfect addition! Thanks so much for joining our challenge at Cardabilities! We hope you’ll join us again real soon! Good Luck!
    Darlene
    Cardabilities DT
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdpowiedzUsuń
  3. HI..Your card is so beautiful.. I love the frame.. thanks for joining in with Cardabilities..

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful card! Thanks so much for joining our challenge at Cardabilities!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, delikatna kartka :)

    OdpowiedzUsuń