14 lipca 2015

Kolorowy, ale biały scrap - Colorfull, but white layout

Witajcie!
Hello!

Wczoraj i dziś - z ogromnym poczuciem winy - kleiłam scrap. Dlaczego z poczuciem winy? Bo powinnam pracować. Ale nie mogłam sobie odmówić. Wpadłam na pewien pomysł i MUSIAŁAM go zrealizować. I nie żałuję, bo z efektu jestem bardzo zadowolona :-)
Yesterday and today - with a huge sense of guilt - I glued layout. Why the guilt? Because I should to write articles to my work. But I could not refuse. I came up with an idea and I had to realize it. I don't regret it, because I'm very pleased with effect :-)

Inspirowałam się ponownie wyzwaniem Scrap Around The World:
Again - I inspired by challenge Scrap Around The World:


Są motyle, więc i do Studia75 leci:
I used some butterflies here, so I can entry at Studio75 challenge:


A temat wakacyjny, więc praca i na 13@rts się załapie :-) W tym roku niestety nigdzie nie jedziemy, ale może we wrześniu uda nam się choć na parę dni wyrwać w góry nasze ukochane... Co roku jeździmy! A to Tatry, a to Bieszczady, a to Beskid Śląski i Żywiecki, mmm rozmarzyłam się! :-)
And it's a vacation theme, so I can entry at 13@rts challenge too :-) In this year unfortunatelly we don't go anywhere, but maybe in September we will go for a few days to our lovely mountains? We go every year!


No dobrze, a więc to moja praca:
Ok, so this is my work:






Użyłam tu biały karton Studio75
Maski Agaterii - przeróżne ;-)
Tusze pigmentowe i distress
Stemple kwiatów i motyli
Ramkę SnipArt
Trochę kryształków błękitnych
i zrobiłam "ciapki", używając gel medium Ayeeda oraz czarnego pudru do embossingu :)

Mam nadzieję, że Wam się podoba!
I hope, you like it!

Kasia

15 komentarzy:

  1. Dobrze zrobiłaś! Mega wakacyjny i energetyczny! Cudny!

    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the frase you have chosen! It is amazing layout! Thank you for joining us over at SATW!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stunning page! Love the stamping and the photo clustering! awesome work! :) Thank you for playing along with us at Scrap around the World. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny, wakacyjny i bardzo optymistyczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the bold colors and photo placements of your layout. Thank you for joining us at Scrap Around The World.

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your color using and white background, sooo Beautiful!
    Thank you for playing with us at 13arts :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stunning layout! Love the stamped flowers and your use of color is awesome! Great photos! All the best from SATW! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. What an amazing layout! I love the colors and how you used the stamped flower images as embellishments :)
    Thank you for joining us at SATW this month.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna energetyczna praca . Thank you so much for playing with us at 13 arts

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  11. Great! Love it! Thank you for playing with us at 13arts!♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycające LO. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Studia 75 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing LO! And wonderful butterflies! Thank you for playing with us at Studio75 Challenge this month!

    OdpowiedzUsuń