19 lipca 2015

Kartki na Chrzest Święty dla bliźniaków

Witajcie!

Wiem, wiem, miał być dzisiaj Niedzielny Poradnik, ale wiecie co? Chyba na to trochę za gorąco ;-) Pokażę zatem dwie kartki na Chrzest Święty - dla bliźniaków :-) Wytyczne Klientki były takie: kolor niebieski z dodatkiem bieli i srebra/szarości, kartka typu easel card (stojaczek), na froncie motyw dziecięcy, w środku motyw religijny + przesłane przez Klientkę życzenia, a na tylnej części kieszonka na podarunek pieniężny. Pomimo dość wielu wytycznych, miałam raczej swobodę w tworzeniu kartek i robiło mi się je bardzo dobrze :-)

W rolach głównych: piękne niebieściutkie papiery Lemoncraft, serduszkowe chorągiewki, scrapińcowe tekturki oraz mój nowy, cudny, wymarzony stempelek z Whimsy Stamps - czy ten bobas w wózku nie jest uroczy? :-)) Stempelki pokolorowałam promarkerami. Jako, że kolorem przewodnim jest niebieski, a elementem głównym stempelek, kartki zgłaszam na wyzwanie do Przyda-sie :-)


A to już moje kartki - przepraszam za taką ilość zdjęć, ale chciałam ukazać wszystkie szczegóły! :)










Mam nadzieję, że kartki Wam się spodobały! Z tego, co wiem, to Zamawiająca bardzo zadowolona, mam nadzieję, że Rodzice obdarowanych Maluszków również.

Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia!
Kasia Udalska

7 komentarzy: