2 lipca 2015

Kartka na 18 urodziny - exploding box z tortem

Witajcie,

wczoraj na blogu sklepu Lemoncraft inspirowałam moimi pracami, wykonanymi z najnowszych kolekcji papierów. Całą notkę znajdziecie TUTAJ. A u siebie pokazuję póki co pudełeczko z tortem. To pierwsza tego typu praca, jaką odważyłam się wykonać. Te torty zawsze wydawały mi się bardzo trudne. W rzeczywistości nie jest aż tak źle ;-) i jeśli tylko nadarzy się okazja, z pewnością spróbuję raz jeszcze taki tort wykonać :-)

Pudełko powstało z papierów z kolekcji 'Senne Poranki' - przepięknej, pastelowej, lekko cukierkowej kolekcji, idealnej do letnich projektów i nie tylko :-) Wykorzystałam też resztki papierów z 'Tylko Mnie Kochaj'. Dodałam stempelki, w tym - dwa kolorowane promarkerami.


Do ozdobienia wieczka użyłam pięknego materiałowego kwiatka z kolekcji 'Sercem Malowane'



W jednej ściance zrobiłam kieszonkę, do której wsunęłam prezent w postaci gotówki:






Moje słodkie pudełeczko, z truskawkowo-śmietankowym tortem jest również inspiracją do nowego wyzwania w Scrapgangu. Koniecznie sprawdźcie, jakie są wytyczne oraz obejrzyjcie prace pozostałych projektantek! Szczegóły znajdziecie TUTAJ.

Życzę Wam wspaniałego dnia!
Kasia

1 komentarz: