4 lipca 2015

Niebieska kartka ślubna

Witajcie!

Czy u Was też zawitało takie piękne, słoneczne i upalne lato? Czekałam na to od grudnia!! :D Uwielbiam taką pogodę :-)

Dziś byłam na ślubie koleżanki ze szkoły podstawowej. Ale ten czas leci... Piękny ślub, piękna Panna Młoda i przystojny Pan Młody - fajnie się na Nich patrzyło :-) Spotkałam też wielu znajomych z dawnych lat... 

Młodzi dostali ode mnie wino i kartkę. Kartka w ulubionej kolorystyce Panny Młodej. Z cudownych papierów Magicznej Kartki (bardzo mi się ten papier podoba, ale długo nie miałam pomysłu na niego, bałam się tego wyrazistego wzoru. Dobrze, że się przełamałam i fajnie, że mam jeszcze całą kolekcję... :D), z kwiatami Lemoncraft :-)




Kobalt z miętą i odrobiną bieli... Czy Wam też to połączenie przypadło do gustu? :-)

Buziaki,
Kasia

ps. Dziękuję za tak entuzjastyczne przyjęcie mojego pierwszego kursu na papierowe kwiatki - konwalie :-) Obiecuję, że gdy tylko wymyślę inne kwiaty, podzielę się z Wami instrukcją wykonania :*

1 komentarz: