9 lipca 2015

TOP 5 produktów scrapowych - czerwiec 2015

Cześć!

Z mojego gapiostwa wczoraj zapomniałam opublikować TOP 5 ;-) A że dodałam już komplet ślubny, to uznałam, że nie będę już mieszać - dlatego moje ulubione produkty czerwca pojawiają się z jednodniowym opóźnieniem.

1. Chorągiewki CraftPassion - to mój absolutny numer 1 czerwca. I to zarówno te z alfabetem, jak i te z motywami (serce i gwiazdka, to jest to!). Niestety, nie posiadam cyferek :( Chyba czas na zakupy... ;-)

Chorągiewki idealnie sprawdzają się np. do tytułów albumów lub na kartki:




a środki - czyli same literki i motywy też są idealne:




2. Wykrojnik - serwetka z listkami, również z CraftPassion. Oj....powiem Wam w tajemnicy, że ja nie mam tego wykrojnika :-( Odbierałam na zlocie dla koleżanki i zanim Jej wysłałam, trochę sobie powycinałam na zapas. Na za mały zapas :P chyba i to będę musiała kupić... zbankrutuję na tych wykrojnikach! ;-)



3. Tekturowe motywy roślinne z Agaterii... - kupiłam troszkę na zlocie i też już żałuję, że tak mało, są przepiękne, wspaniale uzupełniają kompozycję i mają tak cudny kolor, że nawet ich nie trzeba w żaden sposób barwić :-)



4. Papiery Lemoncraft - to oczywista oczywistość, ale kolekcja Senne Poranki towarzyszyła mi w wielu projektach - jeszcze nie wszystkie pokazałam ;-) Tak samo Wieczne Lato - nie wiem, jak ja wcześniej mogłam funkcjonować bez tych papierów? ;-)






5. Zielone gronka i pręciki Rapakivi - uwielbiam je! Są idealne jako środki kwiatków, albo jako ozdobne gałązki, świetnie uzupełniające kwiatowe kompozycje. Też muszę uzupełnić zapasy...



To już wszystko na dziś, kolejna lista za miesiąc! Ja już przypuszczam, co się na niej znajdzie.. ;-)

Życzę Wam miłego dnia!
Kasia

2 komentarze:

  1. Chorągiewki ekstra! Tyyyyle możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są super, długo na nie "chorowałam", bo mi wykupili i nigdzie nie mogłam ich dostać, ale teraz nie wyobrażam sobie scrapowania bez nich :-) Chociaż przekręcenie tego przez maszynkę tyle razy, by uzyskać całe zdanie to zadanie dla cierpliwych :D

      Usuń