6 lipca 2015

Prezent na ślub - romantyczny album na zdjęcia

Witajcie!!

Ostatnio w notce inspiracyjnej dla Lemoncraft pokazałam też romantyczny album na zdjęcia ślubne. Album to prezent od najlepszej przyjaciółki Panny Młodej - myślę, że to fajny pomysł na upominek, jeśli nie chcemy w prezencie dawać pieniędzy :-)

W związku z tym, że album miał być utrzymany w romantycznej stylistyce, sięgnęłam po papiery z kolekcji 'Sercem Malowane' - przygaszony róż, piękne kwiaty i nostalgiczna zieleń idealnie pasowały mi do tematu :-)

Cała koncepcja kompozycyjna opiera się na falbankowych kółkach z wykrojnika. Bez zdjęć album wygląda trochę pstrokato - w jednym miejscu przyłożyłam swoją fotkę, abyście mogli zobaczyć, że efekt końcowy będzie fajny, a album stanie się dobrym miejscem na przechowywanie ślubnych fotografii :)

Na okładce wykonałam wzór, używając maski z Agaterii oraz białej pasty strukturalnej, którą po wyschnięciu przetarłam odrobiną brązowego tuszu, w ten sposób postarzając deseń.





Album ma więcej stron, ale wszystkie utrzymane są w tej samej stylistyce, więc pokazuję tylko kilka ;-) Życzę Wam cudownego dnia, a ja zabieram się za kolejny duży projekt! :-)

Pozdrawiam,
Kasia

3 komentarze: