1 sierpnia 2015

Delikatna kartka ślubna z personalizacją

Cześć!

A ja nadal z fotkami z ziemniaka...ale słyszałam, że mój aparat wraca dziś z wakacji ;-)

Wśród wielu kartek ślubnych, jakie wykonuję, Klienci upodobali sobie zwłaszcza jedną i często proszą o taką samą. Mam zasadę, że nie robię dwóch identycznych prac, więc zawsze coś tam zmieniam: a to inne papiery wybiorę, a to kwiatki ułożę trochę inaczej i wstążkę szyfonową zamienię na wstążkę vintage... :-)

Pani Basia prosiła o taką kartkę:


Tamta jest już dawno sprzedana, więc zrobiłam taką:


Podobna, ale nie identyczna :-) I warstwy, które tak wszyscy lubimy :)


A Pan Paweł, który kartkę odbierał, dostał ją w formie takiej paczuszki - podoba Wam się sposób pakowania kartek? :-) 


W folijce jest dopasowana wymiarem koperta. Klient sam decyduje, czy włożyć kartkę do koperty, czy podarować ją w samej folii :-) Zmniejszyłam metkę autorską z tyłu karki, część informacji przerzucając na bilecik, dołączony do opakowania.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia Udalska

5 komentarzy:

  1. Kartka śliczna :) Lubię takie beże!
    Ale z takimi większymi kwiatami i zwykłymi kopertami jest problem, bo nie wygląda za ładnie taka wybrzuszona koperta. A już wysłanie takiej pocztą, to w ogóle porywanie się z motyką na słońce. Ostatnio dostałam kartkę, która była zasadniczo płaska, ale ozdobiona perełkami i w kopercie były po prostu dziury w miejscach perełek. Nie wiem, co ta poczta robi z listami, ale na pewno delikatnie ich nie traktuje :) Przy bardziej przestrzennych kwiatach zawsze dorabiam pudełko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Blanko :) Wysyłka pocztą to zupełnie inna historia! Kartki wysyłane pocztą, pakuję w tekturowe pudełka i zabezpieczam taśmą pakową :-) W przypadku kartek odbieranych ręcznie, wystarczy folijka, żeby się nic nie zabrudziło ;-) Jeśli chodzi o wręczanie kartek, to ja zawsze proponuję albo dokupić pudełko (ale mało osób się decyduje, bo koszt wzrasta), albo dać kartkę w folijce, kopertę dołączam, bo ktoś może się uprzeć, by tak wręczyć, pomimo wybrzuszeń ;-)

      Usuń
  2. No właśnie dziwi mnie, że klienci oszczędzają na pudełku, bo jednak to jest najlepsze opakowanie dla kartek z bardziej przestrzennymi kompozycjami. I robi zdecydowanie lepsze wrażenie :) No ale klient nasz pan :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka! Genialne przeszycia na kółeczku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne kartki a pakowanie bardzo mi się podoba i ten bilecik dołączony świetny pomysł :) czy mogłabym skorzystać z Twojego pomysłu dołączenia takiego bileciku :)

    OdpowiedzUsuń