18 sierpnia 2015

Pamiątka Chrztu Świętego dla chłopca - exploding box

Witajcie!

Moi wspaniali Klienci starają się, aby mi się nadto nie nudziło. Nie zamawiają "zwykłego" rękodzieła, prawie zawsze jest jakiś bonus, który zmusza mnie do maksymalnego wysilenia kreatywności ;-) Tak było i tym razem - Pani Beata poprosiła o exploding box dla chłopca, wybrała kolory, zadecydowała, że będą dwie kieszonki, podała treść życzeń... ALE był jeden warunek szczególny: na jednej ściance miała się znaleźć rodzinka blondynów: mama (z prostymi, długimi włosami), tata i roczny synek :-D Nie mam takiego stempla, przedstawiającego rodzinę, nie znalazłam też nic odpowiedniego ani w darmowych grafikach, ani w digi-stemplach do kupienia na już... Ale od czego ma się głowę? ;-) Myślałam, myślałam i wymyśliłam! I oto inauguracja mojego ślubnego stempelka. Mam nadzieję, że młoda para wybaczy mi, że im ręce rozcięłam i że suknia ślubna wygląda...nieślubnie :-D

A teraz już zdjęcia, po tym przydługim wstępie ;-) Całość z cudownych kolekcji Lemoncraft: Nie Zapomnij Mnie, Nie Zapomnij Mnie - seria Basic oraz Senne Poranki


Autorką pięknego napisu jest Aga Borysewicz
http://agnes-b-handmade.blogspot.co.uk/







Podoba Wam się taka pamiątka Chrztu Świętego? :-)
Myślę, że to fajna alternatywa dla zwykłej kartki :-)

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia Udalska

6 komentarzy:

  1. Śliczne jest, świetnie sobie poradziłaś z "rodzinnym wyzwaniem" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie się prezentuje. Rodzinka przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie! Wiedziałam, że robi Pani piękne kartki, ale nie spodziewałam się, że box będzie tak uroczy i rozczulający :) Bardzo dziękuję! Beata

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, to jest obłędne!!! :D Nie ma dla ciebie rzeczy niemożliwych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna pamiątka! Świetnie to wykombinowałaś! :D

    OdpowiedzUsuń