20 sierpnia 2015

Komplet na ślub: album i kartka

Witam się z Wami, starsza o kolejny rok!

Przysięgam, że zdjęcia wczorajszej pracy zrobiłam PRZED spożyciem napojów wyskokowych, nie mam pojęcia, dlaczego każde zdjęcie jest z innej parafii... :D Aaaa, chyba chodzi o to, że fotki robiłam na bardzo szybko, 5 minut przed wyjściem na pocztę. Bo i całe zamówienie było ekspresowe :-) Przyjęłam je we wtorek po godzinie 20, do 22 ustaliłam z Panią Moniką szczegóły i zasiadłam do pracy. O 4 poszłam się trochę przespać, a od 7:00 kleiłam dalej. No i zdążyłam wysłać, mając ogroooomną nadzieję, że przesyłka dojdzie na czas, tj. dziś lub jutro!

Album w komplecie z kartką. Wszystko utrzymane w biało-kremowej kolorystyce, z delikatnym dodatkiem jasnej, pastelowej zieleni. Żadne zdjęcie nie oddaje koloru, a najgorsze są fotki w moim pierwszym w życiu kolażu ;-) ale chciałam zaprezentować, co jest wewnątrz albumu. Karty okleiłam jasnymi papierami Galerii Papieru, które idealnie się do takich ślubnych prac nadają. Dodałam delikatne zdobienia w rogach: tekturki, kwiatki i cytaty o miłości :-) Mam nadzieję, że Zamawiająca oraz Młoda Para będą zachwyceni! :)

Kartka:


Album:





I razem:


To wszystko na dziś :-)
Życzę miłego dnia!

Kasia Udalska

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny zestaw - kartka mi się podoba baaardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komplet! Nigdy w życiu nie tworzyłam po nocach :D.
    Czyżbyś niedawno obchodziła rocznicę urodzin?? Wszystkiego, co najlepsze!! :*

    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń