17 sierpnia 2015

Duża rama ze zdjęciami - A big photo frame

Witajcie!
Hello!

Nareszcie mogę się pochwalić pracą, którą robiłam dłuuugo, bo aż 2 tygodnie (z przerwami). Biorąc pod uwagę fakt, że zwykle zrobienie scrapa zajmuje mi ok. 2-3 godzin, to naprawdę sporo czasu spędziłam nad tym projektem ;-)
Finally, I can show you the work that I made looong, two weeks (with breaks). Considering the fact that I usually do layouts circle 2-3 hours, it's really a lot of time spent on the project ;-)

Zainspirowała mnie przede wszystkim tablica inspiracji z wyzwania na blogu Scrap Around The World:
I was inspired primarily by moodboard of Scrap Around The World blog:


A także wyzwanie z Pomorze Craftuje, o temacie "podróż" - zgłaszam moją interpretację niemal na ostatnią chwilę, bałam się już, że nie zdążę! Ten temat od razu kojarzy mi się z naszą pierwszą wyprawą na Rysy - cały dzień w marszu, to było coś! Miesiąc temu wybraliśmy się tam po raz drugi, ale to pierwsza wspinaczka zawsze będzie tą najczęściej wspominaną. Dla mnie droga na szczyt to była podróż nie tylko fizyczna, ale i duchowa - walczyłam sama z sobą oraz ze wszystkimi złymi emocjami i na szczycie stanęłam wolna... :-)
And also challenge from the Pomorze Craftuje, with subject "journey" - I submit my interpretation almost at the last minute, I was afraid, that will not make it on time! This topic immediately reminds me of our first expedition to Rysy - all day in the march, it was something! A month ago we went there a second time, but this is the first climbing always be the one most often mentioned. For me the way to the top it was a journey not only physical, but also spiritual - I fought with myself and with all the bad emotions and I stood on top so free... :-)


A w związku z tym, że użyłam stempli (ozdobne litery oraz cyfry do stworzenia tytułu), to projekt wędruje także na wyzwanie w scrapki.pl :-)
And I used stamps (ornament letters and numbers to make the title), so I take part in challenge of scrapki.pl :-)


To teraz już moja praca - olbrzym o wymiarach 40 x 60 cm!
And here is my project - giant size 40 x 60 cm!


Użyłam tu całą masę różnych mediów - lista materiałów na końcu notki :-) Trochę szczegółów:
I used a whole bunch of different media - a list of materials at the end of post :-) Some details:






A tu fotka, która pokazuje, jak duża jest moja praca :-)
And here is a photo which shows how big is my work :-)


"Obraz" powieszę w salonie, nad kanapą :-) A w przyszłości - w mojej pracowni!
Image will hang in the living room :-) And in the future - in my craftroom!

Użyłam:
I used:

- białą farbę akrylową / white acrylic paint
- zielony tusz kredowy / green chalk ink
- brązowy i czarny tusz pigmentowy / brown and black pigment ink
- czarny, biały i biało-złoty puder do embossingu / black, white and white-gold embossing powder
- złoty brokat / gold glitter
- metalowe ornamenty / metal ornaments
- koronkę / lace

Ufff :-)

Buziaki,
Kisses,

Kasia Udalska

8 komentarzy:

  1. Beautiful! I love the leaves and the textured background! Amazing!

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow! Alez piękne..... Sporo pracy ale warto bylo dla takiego efektu

    OdpowiedzUsuń
  3. Stunning project and I can see that you spent some time creating this beautiful project!
    Thank you for playing with our challenge at Scrap Around The World!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie wyszło! Podziwiam i oglądam z każdej strony ;-) Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stunning canvas! Thank you for joining us at Scrap Around The World.

    OdpowiedzUsuń
  6. Very nice photos and you have created a very interesting background !!! Amazing project! Thank you for joining us over at SATW! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Stunning! So much love put into this project and it shows! Beautiful work! All the best from SATW! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! This is gorgeous! Love how you created the whole snowy look on the page :) Thank you for joining us at SATW this month!

    OdpowiedzUsuń