2 sierpnia 2015

Ślubna kartka kopertówka

Witajcie!

Wczoraj późnym wieczorem mój aparat wrócił z wakacji, więc wkrótce zasypię Was nowymi pracami :-) A dziś kopertówka ślubna, która wczoraj została wręczona Młodej Parze :-) Wytycznych było sporo: połączenie pastelowej zieleni i różu, motyw motyli, motyw koronki, forma kartki, wstążeczka w odcieniu zieleni, imiona młodych i data ślubu na froncie... Myślę jednak, że nieźle sobie poradziłam. Lubię tę kartkę! A Wam się podoba?


Praca powstała w oparciu o tablicę inspiracji z wyzwania z gościem #43 Rapakivi:


Zainspirowałam się kolorystyką, eleganckim i romantycznym wydźwiękiem tablicy oraz pierwszym zdjęciem, bo mi się skojarzyło ze ślubem :-)

A ze sklepu wcisnęłam tu cudne pręciki, które uwielbiam!



W środku oczywiście kieszonka, a w niej karnet z życzeniami:


A tu dla porównania z drugą kopertówką, zrobioną w ramach tego samego zamówienia. Tamta miała być w tradycyjnych kolorach, ta - świeża i nietypowa :-)

Życzę Wam miłego dnia i zapraszam jutro po dawkę nowych prac! :-)
Kasia Udalska

4 komentarze: