3 sierpnia 2015

3 kartki dla Lemoncraft / 3 cards for Lemoncraft

Witajcie!
Hello!

Wiedzieliście, że łącząc papiery i dodatki z różnych kolekcji Lemoncraft, można uzyskać całkiem fajne i harmonijne prace? ;-) Przygotowałam na dziś 3 kartki, podobne, ale każda w innych kolorach.
Did you know, that by combining papers and embellishments from different collections of Lemoncraft, you can get pretty cool and harmonious works? ;-)
I prepared for today 3 cards, similar, but each in different colors.


Pierwsza kartka jest niebieska. Połączyłam tu delikatny błękit kolekcji 'Nie Zapomnij Mnie' z motywem deseczek z 'Domu Róż'. Dodałam też kwiat, tekturkę i wstążeczki oraz koronki - wszystko z różnych kolekcji! :D
The first card is blue. I combined here soft blue from collection 'Forget Me Not' with motif wooden boards from 'House of Roses'. I also added a flower, chipboard, ribbons and laces - all from various collections!



Druga kartka jest różowa:
The second card is pink:




A trzecia - zielona:
And the third - green:



A Wy, jaki mix kolekcji Lemoncraft zrobicie? :-)
And you, what mix of collection Lemoncraft do? :-)



Kasia

Materiały/Supplies:




***
Wszystkie trzy kartki są pastelowe, więc zgłaszam je na wyzwanie w Szufladzie


oraz na wyzwanie I like challenges (pierwsza kartka!)



Na ostatnią chwilę PIERWSZĄ KARTKĘ zgłaszam na Kartkowe ABC: N jak Niebieski

To wszystko na dziś,
trzymajcie się! :-)

Kasia Udalska



6 komentarzy:

  1. Prześliczne wszystkie trzy! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hurtowo... ;) Właśnie zaopatrzyłam się dzisiaj w papiery, o których dzisiaj wspominasz... mam nadzieję, że moje prace będą równie urocze jak Twoje. Piękne kartki i choć jest ich 3 to każda jest inna. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu I like Challenges i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna piękniejsza od drugiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki są przepiękne, niestety nie są brane pod uwagę w wyborze najlepszych prac, post nie spełnia warunków regulaminu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń