23 sierpnia 2015

Kasia, która tworzy

Witajcie!

Wiele mówi się o tym, że rękodzieło jest wyjątkowe, bo za każdym wykonanym przedmiotem stoi Ktoś - konkretny, pozbawiony anonimowości, utalentowany człowiek, który pragnie dzielić się swoim talentem z innymi ludźmi. Pomyślałam więc, że może chcecie troszkę lepiej poznać osobę, stojącą za szyldem firmy Kasia Tworzy, czyli mnie ;-)

Kasia Tworzy - prywatnie

Nazywam się Kasia Udalska. Jestem 28-letnią kobietą ze Śląska. Urodziłam się w Katowicach, w których spędziłam 25 lat życia :-D Później przeprowadziłam się do mojego "księcia z bajki", zamieniając życie w dużym mieście na spokojny wiejski żywot ;-) Ale pozostałam wierna śląskiej ziemi ;P Pokochałam otaczające nas pola i dziki sad, rozciągający się po drugiej stronie wsi. Nauczyłam się hodować warzywa, robić przetwory z owoców i...jeździć autem, bo mieszkając na wsi, wszędzie ma się daleko!

Mam duszę romantyczki, lubię marzyć, lubię przesadzać (czyt. zbyt łatwo poddawać się skrajnym emocjom :P), jestem wrażliwa na otaczające mnie piękno, ale też - na krzywdę ludzi i zwierząt. Kocham mojego Męża, Rodzinę, Przyjaciół, uwielbiam nasze 3 zwariowane pieski i arystokratyczną kocicę ;-) a od niedawna także nasz nowy, przygarnięty nabytek, niesforną i rozbrykaną, kilkumiesięczną Toffi :-)

Mój ulubiony kolor to wszelkie odcienie niebieskiego: od pastelowego błękitu po wyrazisty turkus i głęboki granat. Lubię też beże i brązy.

Mam trzy nałogi: kawę, słodycze i scrapbooking. Z żadnym z nich nie potrafię i nie chcę zrywać :-)

Uwielbiam chodzić po górach, ale lubię też siedzieć na plaży i gapić się na pofalowane morze. Szczególnym uczuciem darzę Tatry oraz chorwacki Półwysep Peljesac.


Kasia Tworzy - zawodowo

Jestem magistrem filologii polskiej, studia ukończyłam na specjalności: komunikacja społeczna. Posiadam ponad 5-letnie doświadczenie w pisaniu tekstów różnego rodzaju, głównie na potrzeby SEO. Pracowałam w kilku agencjach reklamowych, a w firmie, zajmującej się szeroko pojmowaną gospodarką nieruchomościami, tworzyłam artykuły do codziennego newslettera. Mam na swoim koncie kilka publikacji prasowych, m.in. w czasopismach "Dla Radnych" i "Dla Samorządów".

Firma Kasia Tworzy - poza wyrobami rękodzielniczymi - zajmuje się realizacją usług copywriterskich. Współpracuję m.in. z dość znanym producentem mebli drewnianych, z firmą z obszaru SEM, z portalem medycznym, a także z niemiecką firmą, obsługującą również polskie, duże przedsiębiorstwa i międzynarodowe marki...

Scrapbookingiem zajmuję się od 5 lat, zawodowo - dopiero od stycznia tego roku :-) Wciąż się rozwijam, uczę się nowych technik, wzbogacam warsztat o kolejne materiały i akcesoria. Nie mam jednego, określonego stylu, w jakim tworzę - chętnie robię prace zarówno pastelowe i delikatne, jak i te w mocniejszej kolorystyce, nie przeraża mnie ani styl vintage, ani nowoczesny minimalizm. Trudno robi mi się prace, w których nie mogę używać kwiatów i/lub motyli - ale i z tym potrafię sobie jakoś poradzić (jeśli trzeba) :-)

***

Mam nadzieję, że - wiedząc o mnie co nieco - potraficie dojrzeć w firmie Kasia Tworzy prawdziwego człowieka ;-) Jak każdy, czasem popełniam błędy, jednak w wykonywaną pracę wkładam całe serce i robię wszystko, by każdy Klient, zamawiający album, kartkę, czy tekst, był w pełni zadowolony i chciał do mnie wrócić.

Dziękuję, że mogłam dziś gościć Was na moim blogu, zapraszam ponownie! Jeśli macie jakieś pytania, zostawcie je w komentarzach, postaram się odpowiedzieć :-)

Pozdrawiam,

Kasia Udalska


7 komentarzy:

  1. cała Ty! Brakuje tylko podpunktu "kasia okiem innych" więc dodam: niezwykle ciepła, miła, inteligentna osóbka, na którą zawsze można liczyć:)
    pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie cała, ale nie chciałam książki pisać ;-) Dziękuję Ci za tyle miłych słów :***

      Usuń
  2. Kasiu, to Twoje zdjęcie jest przepiękne! Czy mogę je pożyczyć do celów scrapbookingowych? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jasne, że możesz! Aż jestem ciekawa ;-))

      Usuń
  3. Miło Cię bliżej poznać! :D
    Bez kawy bym przeżyła, ale słodkości i scrapowania nigdy nie porzucę! :D

    OdpowiedzUsuń