24 października 2014

Romantyczna kartka z grafiką / Romantic card with a graphics

Witajcie!
Hello!

Dziś praca bardzo romantyczna, z koronką, perełkami i kwiatami. Obrazek Lemoncraft ułożyłam tak, by nadrukowana róża stanowiła część kwiatowej kompozycji w dole kartki :-) Później dodałam jeszcze tylko motyle, sznurek, trochę listków i powstała taka oto kartka:
Today I have full of romantic card, with lace, pearls and flowers. Graphics from Lemoncraft is a part of the floral composition :-) Next I added just a few butterflies, string, some leaves and here is result:


Zbliżenie na kwiatową kompozycję:
Zoom of a floral composition:


A tu widać chyba odrobinę warstwy:
And here you can see layers:


Kartkę zgłaszam na wyzwanie z  grafiką u Szmeka :-)
I made this card to the challenge with graphics in Szmek :-)


i na wyzwanie z paletą kolorystyczną w Kafe Scrapo Mama
and for challenge with color palette in Kafe Scrapo Mama



7 komentarzy:

  1. Ale śliczna!! Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wykorzystałaś kwiaty i bardzo mi się podoba pomysł z perełkami na sznurku, przypomina mi naszyjnik mojej kuzynki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudeńko! Aż nie wiem co pisać, bo tak przy każdej twojej pracy mogłabym się zachwycać :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna karteczka, świetnie skomponowana. Bardzo lubię perełki i koronki w karteczkach.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu KSM :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna karteczka, wspaniale się prezentuje:)) Dziękujemy za udział w wyzwaniu KSM:))

    OdpowiedzUsuń