1 października 2014

DT Scrapgang: praca z motywem ptaków i z elementem muzycznym

Wiedzieliście, że dziś jest Europejski Dzień Ptaków oraz Międzynarodowy Dzień Muzyki?? Ja bym nie wiedziała, gdyby nie Mapowska, która z okazji tych dwóch świąt, zaproponowała temat "Ptasie trele" w nowym wyzwaniu na blogu Scrapgangu. Koniecznie odwiedźcie blog wyzwaniowy i zobaczcie, jak dziewczyny z DT poradziły sobie z tym podwójnym tematem! Ja wykonałam monochromatyczne, brązowe LO, z jednym z moich ulubionych zdjęć :-)

Ten papier pasuje idealnie do tematu wyzwania, a dotąd leżał na półce, bo nie miałam pomysłu na jego użycie :P
Są też warstwy - tak przeze mnie ostatnio lubiane :-)
To co, przyłączycie się do zabawy? :)

Miłego dnia!

3 komentarze:

  1. Świetny scrap! Pięknie dopasowałaś kolorystycznie papiery do zdjęcia, a może zdjęcie do papierów, no i dodatków ;)
    Są i ptaki, i trele ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszedł Ci ten scrap, jest bardzo klimatyczny. Świetna interpretacja tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna praca i cudowny ptaszek tekturkowy ! wow ! :D

    OdpowiedzUsuń