6 października 2014

Wyjątkowy album na zdjęcia, wpisy i pamiątki

W mojej głowie od dawna siedział pomysł na taki prawdziwe mój album, zrobiony z papierów, które od miesięcy, czy nawet lat, leżały na półce, bo żal mi je było pociąć... Kiedy więc zobaczyłam październikowe wyzwanie na blogu scrapki-wyzwaniowo, o takim właśnie tytule: W mojej głowie, uznałam, że czas przestać planować, a zacząć działać ;-)

Wybrałam papiery i dodatki, zasypując nimi całe biurko. Dzięki temu miałam cały czas na oku przedmioty, których koniecznie chciałam użyć w pracy, m. in. bawełniane koronki, badziki Lemoncraft, tekturki ze Scrapińca, kolorowe grafiki, tagi i sznurki. Z założenia album miał posiadać wiele skrytek i schowków, ostateczna wersja albumu zawiera kilka kopert, kieszonek i jeden mini albumik w środku. Z efektu jestem bardzo zadowolona, więc kończę gadać, a przechodzę do pokazania mojej pracy :-) Uwaga: zdjęć jest dużo (a i tak pominęłam dwie strony, bo jakoś brzydko wychodziły na fotkach :P)!




Kopertę na poniższej stronie można rozwiązać i do środka włożyć zdjęcie, list, czy jakąś papierową pamiątkę :-)


Kolejna strona jest z mini albumikiem na bazie kopert:

Albumik ma postać książeczki, przyklejonej ostatnią stroną do karty albumu:

A w okładce dodatkowo znajduje się kieszonka na sekretny liścik :P




Kolejna strona tylko z pozoru jest zwyczajną stroną na fotkę:

Tak naprawdę zdjęcie wtyka się za przygotowaną kieszonkę, a za nią znajduje się jeszcze skrytka na tag z wyznaniem :-) Fotka, którą tam wetknęłam, jest tylko dla zaprezentowania, jak to działa ;-)

A tu mamy kolejną - tym razem uskrzydloną - kopertę:







I tył okładki:

Ufff, koniec zdjęć :-)
Pracę zgłaszam na wyzwanie scrapki-wyzwaniowo:
http://scrapki-wyzwaniowo.blogspot.com/2014/10/october-2014-challenge-109.html
Oprócz tego, że w mojej głowie długo siedział projekt takiego albumu (który dzięki wyzwaniu wreszcie zrealizowałam!), to również słowa z okładki: Create Live Love stanowią takie słowa-klucze, które codziennie dźwięczą mi tam pod kopułą, przypominając o tym, co w życiu ważne :-)

***
W pracy użyłam wielu papierów i produktów różnych firm, jest tu m.in. UHK Gallery, Galeria Papieru, Bo Bunny, Inkido, Pink Paislee, Studio75, Lemoncraft, Scrapiniec i ach, sama nie wiem, co jeszcze! :))

***

Dziękuję za uwagę!
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :*

13 komentarzy:

  1. Pięknie to wszystko połączyłaś, bardzo mi się podobają wszystkie te schowki, kieszonki i zakamarki :)
    (w mojej głowie też siedzi projekt albumu dla siebie, tylko doba jakoś za krótka) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Ewuś :* Gdyby doba była dłuższa, to i schowków było by więcej ;-)

      Usuń
  2. Nie ma to jak zrobić coś dla siebie :) Zawsze satysfakcja wtedy największa :) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się wie, że się tego nikomu nie odda, to jakoś tak inaczej się klei :D

      Usuń
  3. świetny albumik, strasznie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem! Piękny album zrobiłaś, chciałoby się go wziąć do rąk i dokładnie pooglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. What a great and soft album. I cant find the translation button on your page, so I cant read what you wrote about it. But the looks said a lot already! Thanks for playing with us at Scrapki-Wyzwaniowo !

    OdpowiedzUsuń
  6. o raaany! że też Ci się chciało! przepięknie wyszło! bardzo mi się podoba pomysł na albumik w środku albumu :) dziękuję za wspólną zabawę wraz ze Scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny album! Pięknie go wymyśliłaś :-)
    Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapki - wyzwaniowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great album! looks very girly! Thanks for playing along with scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowicie dużo pracy i jakie piękne efekty! Dziękujemy za udział w wyzwaniu scrapki-wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń