7 października 2014

Jesienna kartka z życzeniami

Początki jesieni kiedyś kojarzyły mi się przede wszystkim z kolorami: żółtym, pomarańczowym i czerwonym. Odkąd mieszkam na wsi, jesień - przynajmniej w swym początkowym stadium - to dla mnie zgaszona zieleń, beże i brązy. I jeden element, który na poniższej kartce symbolizowany jest przez kalkę techniczną - mgła. Gdy budzę się o 6 rano, okoliczne szaro-brązowo-zielonkawe pola i łąki skąpane są w gęstej, mlecznej mgle. Do tych wyobrażeń i obserwacji nawiązuje moja praca, wykonana z jesiennej, przecudnej kolekcji papierów Lemoncraft. Pasek papieru, użyty do zrobienia kartki, pozostał mi po notesie (pokażę innym razem :P) i starałam się zrobić wszystko, by nie zasłonić tych pięknych róż. Postawiłam na delikatną kompozycję, zlokalizowaną z prawej strony kartki :-)


Na pierwszy rzut oka tego nie widać, ale praca jest dość mediowa ;-) Tekturkę potraktowałam brązowym tuszem, brzegi papierów też trochę przytuszowałam, a później rozbieliłam, stosując gesso, a niektóre z nadrukowanych na papier kropek uwypukliłam za pomocą perełek w płynie :-)



Moją jesienną kartkę zgłaszam na wyzwanie w Scrap Shop:

A w związku z tym, że zastosowałam tekturkowy szyld, praca powędruje też na kartkowe ABC:

Pozdrawiam Was serdecznie, życzę duuużo słońca i ciepła :-)

8 komentarzy:

  1. Jest przepiękna, jesień kojarzy mi się podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo jesienna karteczka, urocza

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna kartka! warto kliknąć w zdjęcie i oglądnąć w powiększeniu, żeby odkryć ciekawe szczególiki. Te bardzo delikatne koronki i świecidełka oddają jej smaczku. Delikatna i elegancka. Świetnie Ci wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie najlepiej oglądać ją w powiększeniu i wtedy oprócz piękna na pierwszy rzut oka, widać to piękno w szczegółach. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka. Dziękuje za udział w wyzwaniu w Kartkowym ABC.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna karteczka z cudnych papierów. Dziękuję za udział w wyzwaniu w Scrap Shop

    OdpowiedzUsuń