10 października 2014

Uniwersalna kartka na każdą okazję

Motyw ważki rzadko występuje w moich pracach. Zdecydowanie i zauważalnie faworyzuję motyle. Ale inne owady nie są przecież gorsze ;-) Wygrzebałam więc jeden z dwóch posiadanych stempelków z tym motywem i raz dwa skleciłam karteczkę, romantyczną i uniwersalną, na każdą okazję ;-) Oczywiście nadal "męczę" Dom Róż (papiery i dodatki), choć ja nie jestem ani odrobinę tym zmęczona. A Wy??

Pracę zgłaszam na wyzwanie PWC :-)

A że centralną część kartki stanowi lemoncraftowa grafika z różą, karteczka wędruje też na wyzwanie Szmeka, a co! ;-)

http://szmek-bloguje.blogspot.com/2014/10/20-wyzwanie-u-szmeka.html
 Życzę wszystkim udanego, pełnego słońca weekendu! :-)

6 komentarzy:

  1. świetna taka intensywna- wyrazista :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie ;)
    Śliczna i bardzo romantyczna kartka :) Te papiery są idealne dla Ciebie, robisz z nich naprawdę piękne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. stempelek po prostu kapitalny - a cała kompozycja fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudna :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)))

    OdpowiedzUsuń