14 października 2014

Delikatne, różane życzenia :-)

Witajcie!
Zgodnie z zapowiedzią - powracam tu dziś z jeszcze jedną kartką :-) Miałam ochotę na coś jasnego, delikatnego i szalenie romantycznego. Postawiłam na papiery UHK Gallery z różnych kolekcji, białe gesso (którym rozjaśniłam wszystkie elementy, umieszczone na kartce), przepiękną tekturkę 3D ze Scrapińca, kwiaty zakupione na stryszku, no i oczywiście gwóźdź programu: wykrojniki Rosy Owl, które pokochałam od pierwszego cięcia, a mowa o wykrojniku Moc Życzeń oraz listkach róży :-)))

A w związku z tym, ze są wykrojniki i są kwiatki, a na wyzwanie można zglosić więcej niż jedną pracę, moja kartka wędruje na
http://rosyowl.blogspot.co.uk/2014/09/wyzwanie-1.html
Bardzo fajnie kleiło mi się tę kartkę, jakoś tak wszystko mi do siebie świetnie pasowało :-) Aha, przeszycia na kartce oczywiście ręczne, dlatego takie koślawe :D

Do zobaczenia za niedługo :-)

5 komentarzy: