16 października 2014

DT Scrapgang i akcja dla Wiktorii!

Witajcie w ten piękny, słoneczny dzień! :-)

Wczoraj w Scrapgangu ruszyło kolejne, bardzo przyjemne, jesienne wyzwanie :-) Należy wykonać dowolną pracę, w której pojawi się przynajmniej jeden listek :-) Szczegóły wyzwania oraz prace naszego zdolnego DT zobaczycie TUTAJ.

Ja wykonałam pamiętnik dla bardzo dzielnej, 12-letniej Wiktorii, która od wielu lat wytrwale walczy z białaczką. Pamiętnik prezentuje się tak:

Stempelek z okładki pochodzi z bloga Sliekje, bardzo lubię te stempelki, choć rzadko po nie sięgam, bo zwykle nie mam czasu na kolorowanie...
Poza tym wciąż mam jeszcze niewiele promarkerów :P

***
Korzystając z okazji, że zagląda tu tak wiele osób (za wszystkie odwiedziny i komentarze - serdeczne dzięki! :*) chciałam Was prosić o dołączenie do akcji na fb Uśmiech dla Wiktorii (klik). Zawartość grupy jest widoczna tylko dla członków, ale każdy może dołączyć i zaprosić też swoich znajomych. Wiktoria ma 12 lat, z białaczką walczy od 5. Niedawno obchodziła swoje urodziny...w szpitalu. Jest silna i dzielna, ale to tylko dziecko. Sprawmy Jej odrobinę radości, wysyłając ręcznie robioną kartkę. Bardzo Was proszę o przyłączenie się do akcji, dla nas to tak niewiele, a dla Niej - ogromna radość. Dziękuję :*

2 komentarze: