9 października 2014

Ukwiecone życzenia - easel card

Nadal, niczym w amoku, tnę Dom Róż. W zanadrzu mam jeden notes, kartkę i scrapa, ale dziś pokażę Wam kartkę w formie easel card, wykonaną specjalnie na wyzwanie Rosy Owl. Wczoraj dotarły do mnie zamówione wykrojniki i koniecznie musiałam wypróbować Moc Życzeń oraz listki. Jestem zachwycona! Żaden inny wykrojnik nie tnie mi tak dobrze po jednym przejechaniu przez maszynkę! To będą moje ulubione wykrojniki. Które świetnie pasują do moich ulubionych papierów ;-)

Ręczne przeszycia, tuszowania i perełki w płynie dopełniają całości :-)
Wszystkie dodatki: kwiaty, ćwieki, button - pochodzą z kolekcji Dom Róż Lemoncraft :-)

No i te wykrojniki z Rosy Owl... <3 p="">
Są wykrojniki, są kwiaty, więc kartka wędruje na
http://rosyowl.blogspot.co.uk/2014/09/wyzwanie-1.html
A kolejne prace już za niedługo :-)

Przez 2 tygodnie ma być ciepło, pięknie i słonecznie. Korzystacie? Ja dziś piłam kawę w ogródku, miałam na sobie koszulkę z krótkim rękawem! Poproszę taką pogodę aż do grudnia ;-))

3 komentarze:

  1. Pięknie i elegancko!
    Ja się właśnie zaopatrzyłam w Dom Róż, nie mogę się doczekać, kiedy papiery trafią w moje ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kartka!
    dziękujemy za udział w wyzwaniu :) (oraz tyle ciepłych słów pod adresem wykrojniczków:)

    OdpowiedzUsuń