21 października 2014

Notes - paleta kolorystyczna / Notebook - color palette

Witajcie, Kochani!
Hello, my Friends!

Dziś mam do pokazania notes wykonany według palety kolorystycznej z 10 wyzwania Studio75. Gdy tylko otrzymałam najnowszą kolekcję "Zimowy poranek" wiedziałam, że muszę zrobić z niej coś specjalnego! Większość papierów zużyłam na oklejenie bazy notesowej, która - nawiasem mówiąc - również pochodzi ze sklepu Studio75 :-)
Today I have to show the notebook made for the color palette of challenge #10 Studio 75. As soon as I received the latest collection "Winter morning" I knew I had to make something special! Most of the papers I used up to decorate notebook base, which also comes from the Studio 75 :-)




Przód okładki wygląda tak:
The front cover looks like this:


Jak widać, mamy tu wiele kwiatów, motylka, zielone listki i zupełnie nie-zimową atmosferę :D
We have a lot of flowers, butterfly, green leaves and it's completely non-winter atmosphere :D

Tył również okleiłam:
I also decorated back cover:


A nawet więcej! Notes posiada 4 przekładki:
And even more! Notebook have 4 separators:

Każda z nich to osobny dział w notesie. To jest miejsce na wpisanie adresów:
All of them are separate sections in my notebook. This is the place to enter addresses: 


I miejsce na daty urodzin rodziny i przyjaciół:
And place to enter dates of birthday of my family and friends:


Jest również miejsce na prywatne notatki:
Is also a place for private notes:


I jeden dział, w którym jeszcze nie wiem, co będzie ;-) dlatego zostawiłam puste :D
And one section, where I don't know yet, what will be, so it's blank space :D


Wszystkie papiery, dodatki, a nawet pocztówki wybrałam tak, by były zgodne z paletą kolorystyczną z wyzwania.
All papers, accessories and even postcards are consistent with the color palette of challenge :)


Podoba Wam się mój notes?
Do you like my notebook?

W Studio 75 możecie kupić:
In Studio 75 you can buy:
- baza notesu/ notebook base
- kolekcja Zimowy Poranek/ Witer Morning collection

11 komentarzy:

  1. prześliczny notes i w dodatku wywołał wspomnienia. Kiedyś zbierałam pocztówki z buziami dzieci, właśnie takimi jak masz u siebie w notesie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny notes, a pocztówki z obrazami D. Muszyńskiej-Zamorskiej rozbroiły mnie całkowicie. Kiedyś namiętnie je zbierałam i część zbiorów mam do dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za oświecenie mnie w kwestii autora rysunków, nie mogłam rozczytać z pocztówek :) Tę pierwszą dziewczynkę miałam kiedyś w formie obrazu w moim pokoju :)

      Usuń
  3. Uroczy drobiazg i bardzo potrzebny! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Studio75!

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75

    OdpowiedzUsuń