3 grudnia 2011

Retro zakładka do książki?

Dzięki wyzwaniu Szarej na scrapgangu zrobiłam zakładkę dla siebie samej (poprzednią zabrała mi mama :P) :) Będzie na jutro jak znalazł  - usiądę sobie wieczorem w autobusie, wyjmę książkę i będę czytać, aż dojadę do domu. A przed moim przystankiem zaznaczę sobie moją nowiuśką zakładką, gdzie skończyłam czytać :D

Zgodnie z wytycznymi: zakładka jest w stylu retro (mam nadzieję, że jest, bo nie do końca zdefiniowałam ten styl :P), posiada i ćwiek, i wstążeczkę, jest dwustronna i nie ma elementów wypukłych :D W roli głównej wystąpił obrazek, który dostałam od Justynki :* Pierwszoplanową rolę odgrywa również koronka od Wandy :* Papiery to Old School ze scrapcomu (wczoraj przyszła paczka! :D) oraz kawałki Herbatki dla dwojga z GP. Troszeczkę chlapania distressami, troszeczkę postarzania tuszem Latarnia Morska, wykrojnikowe kółeczko od Ani :* i mój pomysł sprzed 5 minut - stemplowanie na kanwie :D Mnie się moja zakładka podoba! ;P A Wam?

Miłego weekendu Wam wszystkim życzę i pamiętajcie, że wciąż jeszcze - choć już tylko przez kilka dni - można dopisywać się na moje candy! A ja tam z pewnością coś dorzucę, bo jakoś mi się ostatnio namnożyło tych wszystkich pięknych i przydatnych rzeczy... :D

12 komentarzy:

  1. bardzo ładna ta zakładka :) mi się bardzo podoba :) zazdroszczę Ci jej, aż miło popatrzeć :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I dzięki Twojej zakładce znalazłam kolejny pomysł na zastosowanie rysunków:) Zakładka bardzo mi się podoba,szczególnie ta koronka dodaje takiego retro klimatu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zakładka i jaki fajny obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna! urocza ta dziewuszka pędząca na rowerku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się podoba ! Jest śliczna . :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, bardzo pomysłowa;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no kochana, dziękuję Ci za udział w wyzwaniu:] Klimacik retro nadają koroneczki, ale i ten piękny rower!:] Mi też podoba się Twoja zakładeczka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna :) Uwielbiam zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham zakładkę, którą od Ciebie dostałam;)

    OdpowiedzUsuń