22 grudnia 2011

Seria mini-albumików :)

Mój pierwszy mini-albumik tego typu powstał na wyzwanie wyzwaniowego bloga sklepu scrapki.pl. Wtedy model albumiku przeznaczyłam na zrobienie książeczki dla Chrześniaka. Tym razem postanowiłam uczynić z albumów albumy i powstała seria złożona z 4 sztuk - każdy albumik w innym stylu :) Trzy z nich powędrowały w ramach nagrody za jesienny album dla mobilizującego mnie do pracy Scrapgangu. Czwarty był jednym z elementów nagrody w moim candy :) Mam nadzieję, że dziewczynom podobają się albumiki i że znajdą One dla nich jakieś fajne zastosowanie :)

Środki albumików ozdobione są bardzo skromnie - chciałam zostawić trochę miejsca dla Obdarowanych, aby mogły same nadać kieszonkowcom odpowiedni charakter :)

Albumik pierwszy: "MARZYCIELSKI" - powędrował do mojej kochanej Rysy :*
Okładka przód:
Okładka tył:
Środek:

Albumik drugi: "ROMANTYCZNY" - zrobiony specjalnie dla Maggie:
Okładka przód:
Okładka tył:
Środek:
Trzeci albumik: "PRZYRODNICZY" -  zrobiony z myślą o Szarej:
Okładka przód:
 Okładka tył:
Środek:
Czwarty albumik: "SIELSKI" powstał dla zwyciężczyni mojego candy, otrzymała go Craftica
Okładka przód:
Okładka tył:
 Środek:

Od razu zaznaczam, że stemple celowo poodbijane są niezbyt dokładnie, chciałam dzięki temu uzyskać bardziej starociowy efekt ;)

Wszystkie albumiki razem prezentują się tak:
Albo i tak:
 I to by było na tyle - nic więcej nie mam dziś do pokazania :P Wytrwałym dziękuję za dotarcie aż do tego miejsca :* i proszę o wyrażenie opinii na temat moich albumików :) Każdy komentarz jest na wagę złota, biorę sobie Wasze uwagi do serca :) Te o nieestetycznie poszarpanych wstążkach także! ;)

ps. Czy tylko ja mam ostatnio taki problem z dodawaniem zdjęć do notek? Blogger mi wariuje i zdjęcia wgrywają mi się do tego okienka dodawania obrazów, ale już do notki nie zawsze chcą wskoczyć... Przy tworzeniu tej notki aż 4 razy musiałam zapisać wersję roboczą, zamknąć blog, otworzyć na nowo edycję i pisać dalej. Wkurza mnie to! :P

ps.2. Z całego serca dziękuję Rysie, Szarej i Gosi S. za cudowne przesyłki!! Od Rysy dostałam przepiękny adresownik oraz cudny mały notesik, od Szarej dostałam wspaniałą zakładkę do książki. Oprócz tego dziewczyny przysłały mi piękne kartki świąteczne. Dziękuję właśnie w szczególności za tę ręcznie robioną część nagrody :* ale za słodycze i przydasie także dziękuję, uwielbiam Was!! :***
Gosiu - Tobie dziękuję za to, że zechciałaś spełnić moje marzenie :* Nie spodziewałam się, że przyślesz mi aż tyle cudów!! Od Gosi S. dostałam dziś dwa Jej cudne, świąteczne tagi!! oraz dwie przepiękne kartki :)))
Niestety - przesyłka od Maggie chyba zaginęła gdzieś w drodze i coś czuję, że już jej na oczy nie zobaczę :(

12 komentarzy:

  1. Kasiu, cudne albumiki :)i wcale nie widzę poszarpanych wstążek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. albumiki super, a przesyłka od Mag na pewno dotrze, tylko teraz przed świętami duże zamieszanie na poczcie.Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne albumiki i bardzo poręczne :) Takie do torebki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziaczki! Zwłaszcza zazdroszczę Maggie romantycznego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Albumiki są cudowne. Wszystkie razem robią niesamowite wrażenie. Ps. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne maleństwa, cała seria bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowne maluchy! śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne !
    Wesołych Świąt !
    Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne te Twoje! Można je podziwiać bez końca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci - Zdrowych, Spokojnych pełnych Ciepła i Miłości Świąt

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są śliczne, ale mój jest taki MÓJ!! Dziękuję Ci kochana za niego!

    OdpowiedzUsuń