30 grudnia 2011

Krótkie podsumowanie roku 2011

Nadszedł czas końcoworocznych podsumowań :) W tym roku wyjątkowo miłe to dla mnie podsumowanie! Pamiętacie mój album Ulotne chwile 2011? Pojawiły się tam najważniejsze wydarzenia z roku 2011, czyli:

  • 3 rocznica związku i cudowny rocznicowy wyjazd w góry
  • obroniona na 5 praca magisterska
  • pożegnanie z moją podopieczną Polą - i to chyba jedyne smutne wydarzenie
  • wczasy z Ukochanym i wdrapanie się na Rysy!!
  • wczasy z rodzicami i zwiedzenie Pragi
Przy prezentacji wspomnianego albumu mówiłam, że mam jeszcze kilka stron na ewentualne dalsze wydarzenia. Do listy chwil wartych zapamiętania muszę dopisać:

  • znalezienie pracy
  • i najważniejsze - 3,5 roku z moim Kubą i nasze zaręczyny! :)
  • a także tegoroczną zabawę Sylwestrową, bo spodziewam się, że będzie super!! :D
Przyszły rok jawi mi się jako czas przygotowań do ślubu, poszukiwań mieszkania i dalszego spełniania marzeń! :))

Życzę Wam, aby rok 2012 przyniósł Wam tyle radości, ile ja dostałam w mijającym roku! :*

9 komentarzy:

  1. Piękne podsumowanie, tyle wydarzeń:)
    A następny rok zapowiada się cudownie! Wszystkiego dobrego:***

    OdpowiedzUsuń
  2. oby wszystkie plany i marzenia Ci się w przyszłym roku spełniły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż miło czytać takie wspaniałe podsumowanie roku:-) Gratuluję! I Życzę Ci cudownego 2012 roku:-) Spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne podsumowanie i jak pięknie będzie w przyszłym roku :) Również wdrapałam się na Rysy i uwielbiam Pragę. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozostaje życzyć spełnienia marzeń! Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne podsumowanie:)Żeby wszystko czego pragniesz spełniło się w Nowym Roku:)
    Ps.Bardzo lubię do Ciebie zagladać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Życzę cudownego Nowego Roku:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne podsumowanie! Wszystkiego Naj.... w Nowym Roku. Niech będzie bardziej kreatywnie, twórczo :*

    OdpowiedzUsuń
  9. serdecznie gratuluję :)
    oby ten rok był dla Ciebie bardzo szczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń