25 grudnia 2011

Warstwa po warstwie... ;)

Może w tym roku trochę obijałam się z kartkami świątecznymi, ale robiąc ich kilka w krótkim czasie, nagle poczułam, że mam dość i że muszę zrobić coś zupełnie innego. Postawiłam więc na odrobinę romantyzmu, na pastelowe kolory, i -dzięki wyzwaniu #20 na blogu scrapki-wyzwaniowo - na duuużo warstw. Wymogiem wyzwania było użycie minimum 5 warstw papieru. Zastanawiałam się, jak ja tego dokonam. A później cięłam, dokładałam, cięłam, dokładałam i...zupełnie nagle i niespodziewanie zrobiło mi się na tej kartce...16 warstw papieru!! :D Widzicie je wszystkie? Pierwsze 4 spodnie warstwy przesunięte są w stronę lewego górnego rogu, kolejne cztery wysunięte w stronę prawego dolnego rogu, następne 4 umieszczone są centralnie. To mamy już 12 warstw ;) Trzynasta i czternasta to papierowe serduszka, a piętnasta i szesnasta to dwie papierowe plisy na dole kartki :) Dołożyłam tylko perłowy ćwiek, błękitną wstążeczkę i perełki w płynie, brzegi poszarpałam i wytuszowałam i karteczka gotowa :)
 Przez trzy dni nie mogłam dodać zdjęć do notki, bo blogger zastrajkował :/ Dlatego wrzucam kartkę w czasie Świąt - nie żebym siedziała przez Święta przy komputerze ;)))

A skoro już tu jestem, postanowiłam sprawdzić, czy pojawiły się wyniki urodzinowego candy Scrapcafe...iiii....wiecie co??? Jestem niebywałą szczęściarą, bo znów wygrałam!! Tym razem udało mi się w części losowania na blogu prowadzonym przez Sasillę! Cieszę się ogromnie! :)))) Tym bardziej, że pod choinką nie znalazłam nic scrapowego ;P

Tym optymistycznym akcentem kończę na dziś, życząc Wam, aby świąteczny czas upływał Wam w radosnej, rodzinnej, wspaniałej atmosferze :***

17 komentarzy:

  1. genialnie! :) Cudowne są te wszystkie warstwy! Próbuj częściej warstwować :) Kolorystycznie też pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. achhh - cudowna ta karteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Gratuluje szczęściaro!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka! Gratuluję wygranej :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka i gratuluje wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! niesamowita ilość warstw!!! robi wrażenie!!! piękna karteczka!!!
    gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaszalałaś z tymi warstwami :) Karteczka urocza. I gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście, nie widać, że jest ich tam aż tyle. Piękna serduchowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ilość warstw powala..świetna:))

    OdpowiedzUsuń
  10. ilość warstw mnie przeraziła ;)
    cudna karteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta karteczka jest wspaniała! I nie wiem jakim cudem upchnęłaś tyle warstw:-) Gratuluję wygranej:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka super!
    Gratuluję wygranej:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny warstwowiec:) Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. O, rany.... Ile warstw!!! Podziwiam! Nigdy nawet nie zbliżyłam się do takiego rekorku ; -) Świetna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  15. jakim cudem jej wczesniej nie zauważylam?? super jest. prawdziwy warstwowiec:)

    OdpowiedzUsuń